Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Drivere til HP Pavillion dv9060ea funker ikke.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en laptop, En HP Pavillion dv9060ea, og den funker omtrent ikke.

Den virket greit i begynnelsen, men så begynte den å bli treg. Jeg formaterte så harddisken og la inn Windows XP Home Edition.

Men HP liker tydligvis ikke folk som prøver å fikse laptopene sine på egenhånd, jeg skulle selvfølgelig ha brukt HP's egen Recovery funksjon.

Saken er nemlig det at omtrent ingen av driverne som jeg finner på HP sin supportside fungerer som de skal. Eneste som virker er skjermkortet og det trådløse nettverkskortet, mens lydkort, webcamera og USB-porter fungerer ikke.

Jeg har bestillt en support CD fra HP, men den kommer ikke før om lenge.

I mellomtiden kunne jeg gjerne tenkt meg å få lyden og USB portene til å virke slik at pcen ihvertfall fungerer på et minimumsnivå.

Forslag til hvordan jeg får driverne til å virke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problem (har dv6165), formaterte uten å lage recovery disc. Fiksa problemet med å gå dit jeg kjøpte pc'n og ba om en ny recovery disc :D Men du har ikke recovery partisjonen? For da er det bare til å trykke F11 under oppstart. Og som sagt, har du installert driver til chipset? Jeg fikk til usb porter og andre relevante ting, utenom lyd...

Endret av mhbakke
Lenke til kommentar

Prøvd å oppdatere senere. mulig det ikke eksisterer W2K driver

Method 2: Use HP Software & Driver Downloads

Use the following steps to locate the updated HP software and hardware drivers and files.

Open a web browser and go to the HP.com site. http://www.hp.com

On the HP site, click on Software & Driver Downloads

Click on Start Detection to automatically detect product names/numbers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...