Azzido Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) I det jeg våkna i dag og kikka ut vinduet så jeg dette... Ting jeg selv ikke er fornøyd med er høyspenten som går tvers av bildene... fint om dere kommer med kritikk til andre ting som burde vært forbedra. Endret 27. februar 2007 av Azzido Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Et pent bilde. Jeg tror kanskje jeg ville senket blåfargen litt. Ble kanskje litt for mye. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 enig med marius, men bevar blåfargen på himmelen! Lenke til kommentar
pheelfresh Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Et rimelig ordinært motiv som ikke inneholder noe spesielt bortsett fra solen å feste øyet på. Men det er lyset som gjør at bildet er ok i mine øyne. Fint morgenlys, men komposisjonen mangler noe. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Et pent bilde! menneh jeg har et tvangstanke spm.. var det minusgrader denne morgenen? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg stiller meg enig til det med blåfargen, hele grunnen til at jeg tok bilde er nettopp sola som står opp... motivet ellers er litt "dødt". men syntes soloppgangen var vakker på en spesiell måte Til deg som lurte på kuldegrader så lå det rett under 0. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Blåfargen, som alle andre sier, kunne du ha senket litt Men det var et fint motiv, som jeg vil tro blir mye bedre med mindre blåfarge Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 da er blåfargen justert ned litt på bilde i første post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå