RamGuy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet om steder.. Torrents eller noe.. Hvor jeg kan få lastet ned noen MC / Motor Mus fra Mars episoder.. Vil mimre litt fra barndommen, med favoritt serien.. Men jeg finner ingen steder hvor det er mulig å få tak i episoder på norsk.. Er jeg nødt til å ty til engelsk? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen som vet om steder.. Torrents eller noe.. Hvor jeg kan få lastet ned noen MC / Motor Mus fra Mars episoder.. Vil mimre litt fra barndommen, med favoritt serien..Men jeg finner ingen steder hvor det er mulig å få tak i episoder på norsk.. Er jeg nødt til å ty til engelsk? 8039236[/snapback] Hvor du finner torrents til serien kan nok ingen på forumet hjelpe deg med, da det strider mot rettningslinjene. Men hvis du vil kjøpe den serien så kan du sansynligvis finne den på eBay. Herfinner du en del av den serien. Riktig nok er det meste (sansynligvis) på engelsk. Endret 27. februar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 McMusene var kongebra Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Husker Biker mice from Mars. Er vel noen episoder(engelsk) på youtube, prøv der. edit: kom på at et spill er under utvikling, basert Biker mice from Mars... Endret 27. februar 2007 av Deosl Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) har MC Musene fra Mars på VHS (filmen) Nei, beklager ikke til salgs. Endret 27. februar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har den på VHS jeg også Lenke til kommentar
Namek Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Husker det var turtles, mc musene og power rangers en periode<3 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dere glemmer Pirates of Dark Water Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Aaahh, MC musene ja Hva het de igjen? Hadde en av de som leke husker jeg... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Aaahh, MC musene ja Hva het de igjen? Hadde en av de som leke husker jeg... 8053813[/snapback] Jeg hadde alle tre som leker pluss han fyren det altid rant olje av Lenke til kommentar
Robotnik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hehe fettleif ja,eg hadde og hann. Eg har selv 2 VHSa skall vist begyne igjen på cartoon,men det ser ikke like bra ut...men men får se hvordan det er før eg dømmer det...begynne vel å bli får gammal får cartoon hehehe Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg hater den nye serien og vil ha tilbake den gamle. jeg vil starte en underskrifts kampanje, og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sesong 2 og 3, nå har jeg lett ganske mye på nette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå