ponnihest Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann, jeg trenger hjelp. Jeg skal fotografere noen ungdommer til en avis der temaet er drømmereisemål. Det jeg har tenkt er å la de tre personene, som det trolig blir, sitte reiseklar i et busskur med bager og det hele. Noen bedre? PS: Ingen globus Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm, at du får de tre personene til å se drømmeaktig ut i luften, så lager du en sånn "drømme\tenke"-boble til hver av dem. Ganske røft forklart, men i mitt hode så kan det funke. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Hmm, at du får de tre personene til å se drømmeaktig ut i luften, så lager du en sånn "drømme\tenke"-boble til hver av dem. 8040741[/snapback] Det er ikke en umulig løsning det Andre smartinger? Det er forresten to jenter det er snakk om. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Høres ut som en god ide For å øke "kontrasten" kunne du jo ta en tur hit til Sørlandet og fotografere ungdommene sittende på taket av et nedsnødd buss-skur Lenke til kommentar
lillepille Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva med å la de ta på seg varme ferieklær, og ta bilde av dem når de står i det "triste, grå væretet" her hjemme? Med badeball, parasoller, solbriller, svømmeføtter og andre ting? bare en tanke Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, og takk for gode innspill Bildet tok jeg i går etter jobb, i et busskur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå