bigx Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Halla. eg holder på og lager filmer med vegas 6.0. så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg litt.. hvordan programmet virker?? hvordan man zoomer, og alt sånn. finnes det en skikkelig guide som alt står i? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.vasst.com/training/Tutorial%20link.htm Lenke til kommentar
bigx Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 takk. men det hjalp ikke så veldig mye da men. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 finnes det en skikkelig guide som alt står i? Hjelp i Vegas? Eller slike lærings-DVD-ar som dei du kan kjøpe på til dømes Vasst.com eller videoane på VTC.com (det er nokre gratis demovideoar der). Det koster litt, men eg reknar med du vil lære deg programmet ganske bra til gjengjeld. Nokon liknande gratiskurs veit eg ikkje om. Vil du ikkje betale noko, les tutorials slik som dei på sida froggyler linka til, eller dei eg har lista opp her. Les litt i dei og bruk programmet, prøv deg fram, so lærer du nok ganske mykje. Lenke til kommentar
Darthvidar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sammen med Vegas kommer og en relativt fyldig pdf film (manual). Bruk denne. Finner den på installasjonsdisken. Stort sett er Vegas så intuitivt at manual stort sett kun trengs til avansert behandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå