Norgesannonser Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kanskje litt OT (Off Topic) i forhold til forumdelen, men allikevel svært relevant i forhold til nettopp lagringsmedier... (synes jeg) Har via ekstarnt kabinett og GetDataBack klart å redde min epost (Outlook Express) fra en HD som krasjet. MEN jeg mangler én fil. Vet du hvilken fil som lagrer alle innstillinger i Outlook Express? DVS. den filen som holder rede på alle "kontoene" (pop, smtp, imap osv) Hadde vært utrolig kjekt å ikke måtte legge alle disse inn på nytt. Spesielt siden getDataBack faktisk har klart å redde mesteparten av dataene (også en del "bad blocks") Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg tror den ligger på C:\Documents and Settings\din profil\Programdata en plass. det er der jeg henter ting til internett explorer og slikt Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Har du peiling på fil-extention? .iaf ? Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Nå har jeg styret med dette lenge, og funnet løsningen Bare å søke opp alle filer på harddisken med fil-extention *.aif (Der * betyr "hva-som-helst-før-punktum".) Legg så disse filene et sted du finner dem igjen, og gå til Outlook Express > Verktøy > kontoer Velg "importer", og velg en av disse filene om gangen. Vips så fungerer det :-) (puh... lettet) Alle data reddet ! (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå