Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal gå til innkjøp av et par sko som kan brukes til vanlige carvingski og twintips. Vil kjøpe de på en sportsbutikk i Oslo eller omegn, gjerne noe a la Sportshuset, Oslo Sportslager, Anton Sport, XXL, osv... Skal bare ha sko fordi jeg vil vente med å kjøpe ski til man får gode tilbud på fjorårsmodeller osv og skal låne ski til den siste skituren i år... Pris: Så lav som mulig så lenge skoene fyller enkle kriterer: - Greie/gode å ha på uten at de gjør vondt - Et greit utseende, samme om det er nøytalt eller flashy sko bare de er fete/greie nok - Passer til nye ski/twintips jeg skal kjøpe neste sesong - Gjerne på tilbud og bryr meg ikke om det er en gammel modell Mange takk! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjører på Salomon sine X-wave 8 nå, og er veldig fornøyd. De ser fine ut, og i tilleg middels stive til å klare å stå stå en hel dag på ski. Koster vel 2500 nå, kjøpte den for 1 år siden, for 3500.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Begynner noen støvler å komme på tilbud innen 2-3 uker, eller skjer det først til høsten? Så bra ut de der, men er redd 2500 blir litt for mye for meg. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Bimmelom, de ligger forsatt nokså høyt i pris, jeg ga 3200 kr for de(riktignok 2800 m. rabatt). Men ta en tur på gjesting sport og torshov sport og se hva de har der, meget god service får du i alle fall. En annen ting er at xwave 8 er like fleksible som foil når man skrur ned/fjerner platen bak. 100% identiske har jeg og en bekjent som bruker foil funnet ut. Men med bakplaten høyt opp, og alt godt og stramt kan man kjøer carving med de helt fint om du ønsker det. Personlig har jeg fått endel vondti beina av dem, xwave trenger mye innkjøring. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De gjør det ja. OK, viste ikke helt hva de lå på nå, så gjor et annslag Jeg har og merket at jeg har fått en del vondt i foten av dem, under kjøring altså. Men, dette gir seg etterhvert. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ta deg ei tur på Torshov Sport, beste utvalg av ski i by'n. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Støtter opp under det, kjøper alt skiutstyret mitt hos dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå