Gå til innhold

bytte skjerm på K610i

AndyF

Anbefalte innlegg

hadde et uhell med mobilen min og mista den i gulvet. skjermen sprak og bare halve er lesbar. leste litt på forumet at man kan bytte skjerm selv på 5-15 min. har funnet en skjerm

men finner ingen guide til hvordan skifte skjerm på denne mobilen. noen som har

erfaring med å bytte skjerm?

er det et troverdig selskap som selger skjermen der?

har jeg noen rett til å får den reparert av elkjøp siden den bare var noen månder gammel og falt fra beltehøyde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden dette er en selvforskylt skade så har du ingen rettigheter til å få den reparert av elkjøp. Hvis du hadde såvidt dultet bilen din, selv i 5km/t fart, i en betongvegg. Hadde du da krevd at bilforhandler skulle reparere skadene?

Du må nok bite i det sure eple og betale for reperasjoner selv, eller håpe at du valgte å ta med forsikring på telefonen.

Lenke til kommentar

He he....Gikk litt fort her ja. K610i er også ganske greit å bytte på selv. Treneger kun å ta av frontdekselet og rammen rundt displayet, men skulle det skje noe med telefonen din i senere tid, så får du antagelig ingen garanti da du har skrudd den opp selv, noe de av en eller annen merkelig grunn klarer å finne ut av...., Men det er en veldig bra telefon, så hvorvidt du trenger denne garantien er jo ett spørsmål?

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...