AndyF Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hadde et uhell med mobilen min og mista den i gulvet. skjermen sprak og bare halve er lesbar. leste litt på forumet at man kan bytte skjerm selv på 5-15 min. har funnet en skjerm men finner ingen guide til hvordan skifte skjerm på denne mobilen. noen som har erfaring med å bytte skjerm? er det et troverdig selskap som selger skjermen der? har jeg noen rett til å får den reparert av elkjøp siden den bare var noen månder gammel og falt fra beltehøyde? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Siden dette er en selvforskylt skade så har du ingen rettigheter til å få den reparert av elkjøp. Hvis du hadde såvidt dultet bilen din, selv i 5km/t fart, i en betongvegg. Hadde du da krevd at bilforhandler skulle reparere skadene? Du må nok bite i det sure eple og betale for reperasjoner selv, eller håpe at du valgte å ta med forsikring på telefonen. Lenke til kommentar
myers Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Å bytte display på SE T610 er ganske simpelt. Trenger kun torx trekker som passer. Har du ikke bestilt displayet enda, vil jeg annbefale http://www.mytrendyphone.no/shop/default.asp Billig og rask levering og lav frakt Får også verktøyet du trenger her, vist du ikke har dette fra før. Lykke til Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 ser ut til at du har lest litt ofrt eller noe jeg har K610i dessverre Lenke til kommentar
myers Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 He he....Gikk litt fort her ja. K610i er også ganske greit å bytte på selv. Treneger kun å ta av frontdekselet og rammen rundt displayet, men skulle det skje noe med telefonen din i senere tid, så får du antagelig ingen garanti da du har skrudd den opp selv, noe de av en eller annen merkelig grunn klarer å finne ut av...., Men det er en veldig bra telefon, så hvorvidt du trenger denne garantien er jo ett spørsmål? Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå