Kula82 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan kan jeg legge in XP etter at jeg har lagt inn VISTA, så jeg kan få en meny når jeg starter maskina med valg? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Installere på forskjellige partisjoner. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Installert XP FØR Vista Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan kan jeg legge in XP etter at jeg har lagt inn VISTA, så jeg kan få en meny når jeg starter maskina med valg? 8038685[/snapback] Enkelt! Lag to partisjoner (to "virtuelle" harddisker på en harddisk) og legg winxp på den ene partisjonen, og legg vista på den andre. Om du har to harddisker er det enda enklere. Da legger du xp på den ene harddisken og vista på den andre Da vil du få opp en meny når du booter om du vil boote opp med vista eller xp. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bruk Partition Magic og opprett en ny primary disk (ikke logical). Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 OK. har opptill felere partisjoner nå.. Det jeg egentlig lurte på var om menyen automatisk kom når jeg har lagt inn begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå