Anders Moen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hei! Har akkurat skaffa meg Wordpress, som ligger i folderen "wordpress", slik som det er når du laster det ned. Men jeg vil gjerne ha det på forsida mi, altså slik som Palmekraft.net har. Hvordan får jeg til dette? Jeg regner med at det er der 404.php, search.php, searchform.php, index.php og en del andre filer ligger, er det ikke det da? Og så var det skifte av design...er det også i de sistnevnte filene, mest index.php som sikkert inkluderer de andre filene. Har jeg rett, eller har jeg feil? Det jeg mest lurer på, er det første spørsmålet, integrere Wordpress inn på hovedsida mi. Edit: mitt innlegg nummer 700 Endret 27. februar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du vil finne all info på Codex, både fra installasjon av Wordpress, til templatemekking. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det enkleste er vel å redigere layouten som følger med wordpress og gjøre det likt som siden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå