RubberJohnny Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei Hadde et problem som jeg fiksa med repareringsfunksjonen til windows, men etter jeg kjørte den fikk jeg ikke oppløsningen på skjermen opp til 1024x768 uten at det kommer en sort strek til høyre på skjermen. Denne streken dekker klokken og når jeg kjører musa helt til høyre scroller den slik at klokken viser. Har fiklet med skjerminnstillinger, enhetsbehandling osv. men får ikke løst problemet. Hvis noen har noe innspill blir jeg glad DxDiag.txt ligger ved DxDiag.txt Lenke til kommentar
Changis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 kan du proeve med ekstern skjerm? brukt drivercleaner pro, sletta alt av nvidia og ati og reinstallert nyeste driver? i verste fall kan du proeve aa reinstallere windows.. Lenke til kommentar
RubberJohnny Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 kan du proeve med ekstern skjerm? brukt drivercleaner pro, sletta alt av nvidia og ati og reinstallert nyeste driver?i verste fall kan du proeve aa reinstallere windows.. 8041274[/snapback] jeg skal prøve når han jeg fikser for kommer tilbake fra turen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå