b-real Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 http://www.4degreez.com/misc/personality_d...isorder_test.mv Quote: Disorder | RatingParanoid: LowSchizoid: HighSchizotypal: ModerateAntisocial: ModerateBorderline: LowHistrionic: LowNarcissistic: ModerateAvoidant: LowDependent: LowObsessive-Compulsive: Low Urk...jeg er en ensom fyr Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Ihvertfall én test jeg fikk høy score på. :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: Very High Avoidant: Moderate Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Lenke til kommentar
LeD Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Very High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Hm.. Må være noe galt med den testen. Vi er da ikke schizofrene. Det må være de folka som er etter oss som står bak... LeD Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Your Results: Disorder Rating Information Paranoid: High click for info Schizoid: Moderate click for info Schizotypal: Moderate click for info Antisocial: Low click for info Borderline: Low click for info Histrionic: Low click for info Narcissistic: Moderate click for info Avoidant: Low click for info Dependent: Moderate click for info Obsessive-Compulsive: Low click for info Visit Our Sponsor Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High "low" på nesten alt ja... hva skal man tro om det? :razz: Obsessive-compulsive: "People with this disorder are overly focused on orderliness and perfection". Jeg sa at det heter MiB og ikke mb! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 03:42, skrev LeD:Paranoid: HighSchizoid: HighSchizotypal: HighAntisocial: HighBorderline: LowHistrionic: HighNarcissistic: Very HighAvoidant: HighDependent: LowObsessive-Compulsive: HighHm.. Må være noe galt med den testen. Vi er da ikke schizofrene. Det må være de folka som er etter oss som står bak...LeD Herregud... Fikk selv: Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Hm. Saa er jeg gal eller er det jeg som er gal? :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 03:27, skrev SnowDOG_:Narcissistic: Very High NarcissisticNarcissistic personality disorder is characterized by self-centeredness. Like histrionic disorder, people with this disorder seek attention and praise. They exaggerate their achievements, expecting others to recongize them as being superior. They tend to be choosy about picking friends, since they believe that not just anyone is worthy of being their friend. They tend to make good first impressions, yet have difficulty maintaining long-lasting relationships. They are generally uninterested in the feelings of others and may take advantage of them. Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Visit Our Sponsor -------------------------------- Hehe...har en følelse av at det burde ha vært flere alternativer på hvert spørsmål, som ofte, veldig, litt osv. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate Et par spørsmål var det et fremmed ord eller to jeg ikke forsto i, så jeg bare trykket "no" alt. Jeg har kanskje en litt "rar" personlighet, men det gjør ikke noe, jeg har et par til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå