boundishh Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg har et musikk foredrag i morgen og jeg lurer på om det er noen som kan helpe meg med og finne litt stoff. Tema er middelalder musikk D.VS musikk i middelalderen ... jeg har vært på wikipedia og daria Takker for hjelp Endret 27. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal du holde et fordrag og du spør ettermiddagen før om hjelp fra forumbrukere? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Google Medieval Music Let her. Og her. Kanskje her. Her er litt om instrumentene de brukte. Alt dette kan man finne på 2 små minutter. Lær deg å bruke google. Endret 27. februar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Trenger du leksehjelp, leter du etter noe til et prosjekt, eller kanskje du lurer på hvordan et fag er? Alt skolerelatert kan diskuteres her. Post stenges. Vær obs på å poste i riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg