Peder ola normann ås Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal til Tyskland den 1. mars og skal være der i 1 mnd. Og selvfølgelig så skulle Ipoden bli ødelagt, problemet er at jeg kun får lyd på venstre side(har testet med flere hodetelefoner). Og siden det bare er 2 dager til jeg drar rekker ikke Komplett å reparere/erstatte den før jeg drar. Så det jeg lurer på om det funker å lage "en eller annen dings" som gjør at venstre lyd kanal på begge kanalene? Er ikke så veldig oppfinnsom så klarer ikke å komme på en løsning selv, så da spør jeg dere på Diskusjon.no om hjelp. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du har tilgang til loddebolt, en 3,5mm han, en 3,5mm hun og litt ledning burde det gå greit å bare koble den venstre inngangen til begge utgangene. Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du har tilgang til loddebolt, en 3,5mm han, en 3,5mm hun og litt ledning burde det gå greit å bare koble den venstre inngangen til begge utgangene. 8038624[/snapback] Takker Vet du hvor jeg kan kjøpe 3.5mm han/hun i oslo?, (rekker ikke ELFA pga skole og jobb) Og tegning på hvordan jeg skal lodde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Clas ohlson selger 1 M lange 3.55mm forlengelseskabler med volumkontroll, som også har stereo/mono knapp. Den er alt du trenger, sett den på mono og du har lyd i begge ørene igjen Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Clas ohlson selger 1 M lange 3.55mm forlengelseskabler med volumkontroll, som også har stereo/mono knapp. Den er alt du trenger, sett den på mono og du har lyd i begge ørene igjen 8038805[/snapback] Takk skal du ha, da tar jeg meg en tur ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå