mushi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg har nesten ingenting fett i måltidene mine siden jeg ikke takler smaken av smør. Steker alt i bittelitt olje, og tror ikke jeg får nok i kostholdet. Hva kan jeg spise? Endret 27. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) pommes frites i frytirkoker Endret 27. februar 2007 av larshaugli18 Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Spis fet fisk, avocado, kjøtt(entrecot har mye fett) Mulighetene er mange selv om du ikke liker å bryte meierismør i trynet;) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg liker ikke pommes frites og har ikke klart å spise fisk på noen år, det er for fettete, men jeg elsker avokado Hvor mange burde jeg få i meg i uka? 2-3? Det er litt slitsomt og ikke like smør, det er ganske vanlig å i værtfall kunne steke ting i det Endret 27. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva spiser du på en vanlig dag da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Knekkebrød med ost, havregryn, pasta med kjøtt til middag, og mer knekkebrød/frokostblanding av et slag på kvelden. Jeg er utrolig lite variert i matveien. Endret 27. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Eggeplomme. Masse fett og vitamier Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Mettet fett finner man i mat fra dyreriket og finnes blant annet i smør, flesk og ost. Enumettet fett har en dobbeltbinding i fettsyremolekylene. Denne typen fett finner man stort sett i ulike matoljer, slik som mais-, raps- og olivenolje. Flerumettet fett har to eller flere dobbeltbindinger i fettsyremolekylene. Denne typen fett finner du i bl.a. fet fisk som f.eks. laks og makrell, i tran og i soyaolje Soya, raps og olivenolje er alle gode fettkilder. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Eggeplomme. Masse fett og vitamier 8038538[/snapback] Pressa i meg egg og bacon til middag ista og det var like før jeg brakk meg. Stekte det i olje, men det hjalp ingenting. Skal ikke være lett å få i seg fett. Xtra: så jeg kan spise trankapsler og alt ordner seg? Endret 27. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er du "for" tynn da, mener du selv? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Er du "for" tynn da, mener du selv? 8038557[/snapback] Jeg synes selv ikke det, men typen synes jeg er litt for tynn hvis jeg skal få noe særlig med muskler. Har veid det samme siden u.skolen, men har gått opp 3 kg i muskler på to mnd. Tror ikke jeg klarer å få mer muskler hvis jeg ikke får i meg noe fett. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du får i deg fett fra ost og havregryn Hvis du ikke liker fet fisk/makrell i tomat, så kan du kanskje skaffe deg omega3-tilskudd. Kok/stek deg et egg innimellom, så får du nok i deg nok. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ok takk for svar Skal prøve å få spist litt mer variert så jeg får i meg nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Spis laks, makrell eller annen fet fisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå