Gå til innhold

Freelance web developer søker noen småjobber?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter noen småjobber som webdeveloper/designer.

Desverre har jeg ikke noe på portfefølje mitt enda, siden jeg har egentlig ikke hatt noen slike jobber enda, men nå har jeg lyst til å begynne.

Det jeg kan nå, er HTML, XHTML, CSS, JavaScript, PHP og MySQL.

Jeg har drevet å utviklet et simpelt forum, og et simpelt content manager system de to siste månedene, som ligger ute nå. Forumet her og content manager systemet her.

Bare husk på, jeg har ikke laget noe design til de enda, for da blir det lettere for meg å bare putte det inn i andre design.

Kommentar systemet er dessverre ikke oppe å går på cms'et mitt, for det ligger på localhost enda, men lastes opp snart.

Noe mer dere trenger å vite, tell me.

Mvh Anders Moen.

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå høres jeg sikkert veldig krass og slem ut, men:

Hvis dette var ment å være en slags jobbsøknad så var det en temmelig dårlig en.

Du tramper skikkelig i klaveret når du forteller hvor dårlig login-scriptet ditt virker, og at du ikke skjønner hvorfor. Det får iallefall potensielle oppdragsgivere til å skygge unna.

Jeg vil anbefale deg å lage en komplett løsning som virker, og legge inn fiktive data og så fortelle offentligheten om ditt produkt. Så kan du dele ut brukernavn/passord til de som vil prøve løsningen.

Forslag til kunder er idrettslag, frivillighetssentraler, etc.

Hilsen

Werner

Lenke til kommentar

Hm, ja, det tenkte jeg egentlig ikke på, men jeg driver å fikser det. Og jeg fant ut hvorfor det var sånn to-tre timer etter at jeg postet her - jeg hadde glemt å bruke forskjellige navn på sesjonene som man får når man logger på, så det er jo løst.

Men søknad og søknad, du...det var vel ikke akkurat noen søknad jeg mente det skulle være. Heller mer bare "si i fra om at jeg har lyst på noe jobb", hehe.

Lenke til kommentar
Men søknad og søknad, du...det var vel ikke akkurat noen søknad jeg mente det skulle være. Heller mer bare "si i fra om at jeg har lyst på noe jobb", hehe.

8040688[/snapback]

Er ikke det synonymt med søknad da?

Werner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...