Heilage Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei. Når jeg er ute og farter, havner jeg rett som det er over et trådløst nettverk jeg kan bruke. Som nå, på hotellet her jeg er på ferie. Problemet er at jeg har flere ganger slitt med å koble til nettverket med OS X. Det vil ganske enkelt ikke gå. Dette gjelder særlig i nettverk med passord. Er det en innstilling i OS X jeg må endre på for å kunne koble til slike nettverk? Det går med Windows, derfor har jeg nett nå. Det er bare irriterende å ikke kunne bruke OS X på nett. Har noen hatt lignende problemer? (Jeg prøvde å google, men kom ikke frem til noe) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har hendt for meg og på enkelte nett uten at jeg vet hvorfor; forsøk å "tvinge" den på riktig kjøl ved å trykke på "annet". Altså skriv inn navnet på ønsket nett og velg riktig kryptering på passordet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Det ga ikke noe resultat... =/ Lenke til kommentar
Peter Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det ga ikke noe resultat... =/ 8041466[/snapback] Dette er et kjent problem for min del, spesielt når det kommer til WEP. Problemet er det er to forskjellige implementasjoner for å regne ut WEP-hashen. Det er Apple sin og alle andres. De fleste nyere routere (dvs. firmware) tar høyde for dette, men dessverre finnes det en del folk som ikke klarer å oppdatere routerene sine. Det er ikke direkte Apples feil, ettersom det var to standarder og de bare valgte feil, men at de ikke har fikset det ENNÅ er rimelig håpløst. Trodde siste oppdatering skulle fikse det, men neeei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå