x3rx0n Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har planer om å style maskinen min litt, men jeg vet ikke hvordan sidekabinett jeg skal bruke. Jeg har et Rebel R540 kabinett. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Sidekabinett? Mener du sidedør? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 du mener et kabbinett som du kansje har til side, som du kan sette delene inn men du modder? trur raidmax(ukjent model) selges på microplex for 298. det er et heilt greit kabbinet men ser ikke helt bra uttavpå Lenke til kommentar
x3rx0n Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Sidekabinett? Mener du sidedør? 8038998[/snapback] ja mente jo sidedør Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 bruk den sidedøren du har og bare skjær ut plass til plexiglass, og kjøp pleixiglass og skjer ut eller så tar du bare å kjøpe ett "plexiglass-sett" på microplex.no eller pcstyling.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå