Gå til innhold

Objektiv skal jeg velge ?

Anbefalte innlegg

heisann , jeg er ny i faget når det gjelder speilreflekscam ,men ikke digigam da:P , enyway jeg kjøpte meg D40 for vell en måned siden å så har jeg lyst på ett objektiv som jeg kan shoote mere med (zoome) osv , hva skal jeg velge ?

har sett på denne : Nikon AF 28-200mm objektiv

Så har jeg sett på den VR modellen ,men der såg jeg her inne att det ikke var bra , bare skuffende angående oppbygging av objektivet

Men noen som kanskje kan hjelpe meg så hadde det vert flotters :)

Ivan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så har jeg sett på den  VR modellen ,men der såg jeg her inne att det ikke var bra , bare skuffende angående oppbygging av objektivet 

8038076[/snapback]

Jeg regner med at du mener 18-200, og at du viser til innlegget til Jamm i en tråd litt nedi her?

Jamm har tidligere gitt uttrykk for at han er ganske så "old skool", så jeg ville nok ikke lagt så mye vekt på den ene uttalelsen. De fleste er storveis fornøyde med det. Det er kompromisser ute og går, det er det alltid i en 11x zoom, men i sin klasse er den sjefen i gata.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Jeg regner med at du mener 18-200, og at du viser til innlegget til Jamm i en tråd litt nedi her?

yep er vell den ja..

okei såpass ja .. hmm blir bare litt forviret når den ene sier det andre å so on hehe .. men må se hva jeg skal finne , er ikke helt sikker enda hva jeg skal gå for ,men skal ha ett om ikke lenge når det vårest i naturen blir det flott vettu :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...