IvanD40 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 heisann , jeg er ny i faget når det gjelder speilreflekscam ,men ikke digigam da:P , enyway jeg kjøpte meg D40 for vell en måned siden å så har jeg lyst på ett objektiv som jeg kan shoote mere med (zoome) osv , hva skal jeg velge ? har sett på denne : Nikon AF 28-200mm objektiv Så har jeg sett på den VR modellen ,men der såg jeg her inne att det ikke var bra , bare skuffende angående oppbygging av objektivet Men noen som kanskje kan hjelpe meg så hadde det vert flotters Ivan Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Så har jeg sett på den VR modellen ,men der såg jeg her inne att det ikke var bra , bare skuffende angående oppbygging av objektivet 8038076[/snapback] Jeg regner med at du mener 18-200, og at du viser til innlegget til Jamm i en tråd litt nedi her? Jamm har tidligere gitt uttrykk for at han er ganske så "old skool", så jeg ville nok ikke lagt så mye vekt på den ene uttalelsen. De fleste er storveis fornøyde med det. Det er kompromisser ute og går, det er det alltid i en 11x zoom, men i sin klasse er den sjefen i gata. Endret 27. februar 2007 av Anew Lenke til kommentar
IvanD40 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg regner med at du mener 18-200, og at du viser til innlegget til Jamm i en tråd litt nedi her? yep er vell den ja.. okei såpass ja .. hmm blir bare litt forviret når den ene sier det andre å so on hehe .. men må se hva jeg skal finne , er ikke helt sikker enda hva jeg skal gå for ,men skal ha ett om ikke lenge når det vårest i naturen blir det flott vettu Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 okei såpass ja .. hmm blir bare litt forviret når den ene sier det andre å so on hehe .. Michael Schumacher vil synes en VW Golf 1.6 er tragisk å kjøre, sammenliknet med det han vanligvis kjører rundt i... Betyr ikke at det er en dårlig bil. Lenke til kommentar
IvanD40 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) hehe .. joa jeg skjønner hva du vil fram til Endret 27. februar 2007 av IvanD40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå