Gå til innhold

Nokia 6288 og Wap

challer

Anbefalte innlegg

Heisann, det virker som om det er helt sykt vanskelig å få til å fungere skikkelig. Wap fungerer, men telenor sine portaler kjenner ikke nummeret mitt igjen, så jeg får ikke tilgang til mobil-tv eller noen andre tjenester jeg faktisk vil bruke.

Er det noen som har fått dette til? Jeg har testet alle mulige oppsetter uten hell.

Er det noe som må fikses på selve telefonen?

*edit*

Er det ingen som har samme problemet? At f.eks med telenor/djuice når man skal sjekke ut enten entry menyen eller wap.telenor.no så får man beskjed om at automatisk innlogging feilet?

Noen som har hatt, og ordnet?

Endret av challer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, det virker som om det er helt sykt vanskelig å få til å fungere skikkelig. Wap fungerer, men telenor sine portaler kjenner ikke nummeret mitt igjen, så jeg får ikke tilgang til mobil-tv eller noen andre tjenester jeg faktisk vil bruke.

Er det noen som har fått dette til? Jeg har testet alle mulige oppsetter uten hell.

Er det noe som må fikses på selve telefonen?

*edit*

Er det ingen som har samme problemet? At f.eks med telenor/djuice når man skal sjekke ut enten entry menyen eller wap.telenor.no så får man beskjed om at automatisk innlogging feilet?

Noen som har hatt, og ordnet?

8037921[/snapback]

Jeg ville gått gjennom instillingene manuelt, hvis du ikke allerede har gjort dette. Ville også ha slettet alle gamle profiler som ligger på telefonen din, da disse kan overstyre de du ønsker å bruke. Regner med at du har prøvd å laste ned oppsett fra nokia.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...