UrgeLoL Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 "We're going to release additional content for Resistance. I don't think we've gone into detail on the schedule, but we have some really, really cool things that will be extending the story, extending the locations, some brand new content, starting in April. So if that works well and is well-received by the audience, then that will keep the engagement with game going between now and should there be a sequel at some point in the future." Flott! Har sikkert spilt gjennom Resistance ett par ganger da, så da passer det med ekstra innhold! Kilde Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kult:) Har fullført Resistance 1 gang på Normal og kan nesten ikke vente på mer:) Håper det blir i form av nytt/nye våpen eller kanskje litt "mellomhistorie".. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Oppfølgeren er også så å si bekreftet fra utviklerene Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Gleder meg til å se hvor stor den grafiske og tekniske forskjellen blir mellom dagens utgave og oppfølgeren! Edit: Ellers er det jo flott med ekstramateriale. Endret 27. februar 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tror det er snakk om at det skal komme 3 spill i serien, og det kan jo bli ganske bra. Brukte kanskje en 8-9 timer på 1'eren og det er greit for et FPS spill:) Historien var hvertfall bra fortalt og i 2'eren får vi vite en del mer om "The Cloven" Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tror det er snakk om at det skal komme 3 spill i serien, og det kan jo bli ganske bra. Brukte kanskje en 8-9 timer på 1'eren og det er greit for et FPS spill:) Historien var hvertfall bra fortalt og i 2'eren får vi vite en del mer om "The Cloven" 8037993[/snapback] 8-9 timer? Trodde faktisk spillet var en god del større. Mener å huske at det ble sagt at de trengte Blu-Ray kapasiteten for at de skulle ha så store baner. Men spiller ingen rolle for meg. Jeg tar heller 8timer god underholdning enn 20timer med middelmådighet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Men spiller ingen rolle for meg. Jeg tar heller 8timer god underholdning enn 20timer med middelmådighet. 8038032[/snapback] Amen! Selv om eg pr.i dag ikkje har PS3 eller planer om å skaffe meg den til lansering er alt nytt rundt denne franscheisen godt nytt. I og med at FOM har fått såpass god omtale er det bare å glede seg til neste spill i serien. FOM er spillet som frister mest på PS3 for min del også Endret 27. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 In other words, vi som skaffer oss PS3 etter april får mer å kose oss med med en gang vi skaffer oss RFoM - ikke galt En oppfølger er også en go' nyhet. Insomniac er kjente for å lage bra spill, så satser på at toern (Resistance: Rise of Men ?) blir bra. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 8 Timer er egentlig bra for å være meg. JEg pleier å være relativt kjapp med å fullføre spill første gang, selv om jeg får med meg mesteparten. Kanskje jeg bare er flink?! Gears of War brukte jeg 5 timer og 30 minutter på første gang, og har ikke spilt dette siden. RFOM er uten tvil et bra spill, og oppfølgeren er noe vi burde se frem til:) Håper bare at de klarer å levere noe spennende i April:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå