JanErik82 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en AGP til PCIe bro?? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 finnes ikke.. det naermeste alternativet er Asrocks dualvista hovedkort med baade agp og pciE. ellers skaff deg nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Finnes, men da sitter den som en brikke påloddet et agp skjermkort med gpu opprinnelig utviklet for PCIe. Edit: opps, finnes vist flere typer broer : AGP til PCIe-bro fra Albatron Men om de er mulig å få kjøpt er en annen sak. Endret 27. februar 2007 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 aha, tenkte omvendt (pcie kort til agp port) Lenke til kommentar
JanErik82 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ja har funnet den albatron artikkelene jeg også, men ikke noe om at den er kommet i salg. Har har sett Asrock dual hk'et, men er jo ingen netshop'er som selger det lenger. Det nærmeste jeg kom var et Asrock hk med socket 775, men jeg vil ha 939. Slit.. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 De hovedkortene med både agp og pcie har også ryktet på seg å være dårlig på ytelse og stabilitet. Mitt råd: Spar opp penger i en måneds tid til og riv i med et pcie skjermkort sammen med et Socket AM2 hovedkort. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Her har du et hovedkort som støtter agp og socket 939 Clicky Lenke til kommentar
Changis Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 De hovedkortene med både agp og pcie har også ryktet på seg å være dårlig på ytelse og stabilitet. Mitt råd: Spar opp penger i en måneds tid til og riv i med et pcie skjermkort sammen med et Socket AM2 hovedkort. 8042298[/snapback] har selv hatt det dual hovedkortet, og det var ufattelig stabilt, meget overklokkings vennlig (glatt 300+ fsb) og mulighet for aa bruke agp og pcie samtidig (uten tap av ytelse) dette har ogsaa blitt bekreftet i div. tester Det er mer eller mindre et av de aller beste HK jeg har brukt! hadde det ikke vaert for at jeg skulle ha crossfire hadde jeg hatt det enda. men ja, alle andre agp+pcie hk har daarlig ytelse, men Asrock fikk det til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå