ÅleMorten Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Køpte meg en bok i går med masse oppskrifter på smoothies,men jeg la merke til at det skal være vanilje-is i nesten alle sammen. Er vel for for å få en litt tykkere konsistens regener jeg med... Men nå er det sånn at jeg lager en smoothie til frokost hver dag,og da er vel ikke vanilje-is det beste å bruke i lengden. Så jeg bare lurte på om noen hadde noen forslag på hva jeg kunne erstatte isen med? Jeg tenkte på yoghurt,men den er vel mer syrlig i smaken enn is,så da kasnskje det blir feil det å... Takk Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Soya-is? Knuste isbiter? Jeg bruker ikke noe slikt i min smoothie. Jeg bruker litt mango eller nektarin/fersken, de gir smoothien en tykk god konsistens. For å få den skikkelig kald bruker jeg litt frossen banan eller frossne jordbær. ...Nå fikk jeg skikkelig lyst på smoothie.... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har aldri brukt iskrem i smoothie. Om jeg vil ha den tykkere bruker jeg banan. Banan, melk og lime funker bra sammen. Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 bruker heller aldri iskrem til smoothie, høres egentlig litt rart ut.. bruker: Jucie Fryste bær banan eller annen frukt, men banan hvis jeg vil ha tykk konsistens. DB Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg bruker heller aldri is i smoothies. Jeg har brukt youghurt noen ganger og det er veldig godt det og. Endret 28. februar 2007 av Marianneg Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 vaniljeis i smothie ja... hehe.. jeg bruker en svært enkel oppskrivt 1 liter vanilje youghurt 1 banan 200-300g jordbær enkel og grei... men anbefaler deg å se etter lettprodukter hvis du drikker dette hver morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå