anaconda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal kjøpe ny flattv og skal derfor selge tv'en jeg har. Det er en Finlux 28" widescreen (CRT). Den ble kjøpt i 2002 så den er snart 5 år. Ny pris på tv'en var 8 895,- Hvor mye kan jeg få for denne? Takker for svar. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 CRT-skjermer falt drastisk i pris da flatskjermer for alvor inntok markedet. Mot slutten kunne man plukke med seg store og fine CRT-skjermer for en slikk og ingenting på elkjøp og liknende butikker. Derfor tror jeg ikke du kan forvente å få allverdens for tv'en din desverre, særlig når den ikke er større enn 28" heller. Jeg ville satset på et sted mellom 500,- og 1000,-. Men du kan selvsagt være heldig å finne noen som er villig til å gi noe mer. Lykke til hvertfall. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 CRT-skjermer falt drastisk i pris da flatskjermer for alvor inntok markedet. Mot slutten kunne man plukke med seg store og fine CRT-skjermer for en slikk og ingenting på elkjøp og liknende butikker. Derfor tror jeg ikke du kan forvente å få allverdens for tv'en din desverre, særlig når den ikke er større enn 28" heller. Jeg ville satset på et sted mellom 500,- og 1000,-. Men du kan selvsagt være heldig å finne noen som er villig til å gi noe mer. Lykke til hvertfall. 8037442[/snapback] 500-1000 var faktisk det jeg tenkte selv. Takk. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kan gi deg 350Kr for den, post om du er inntresert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå