Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan endrer man epost-informasjon på Xbox Live? Har byttet epost, men vet ikke hvordan man endrer den informasjonen på Xbox Live. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Lurer på det samme selv gitt.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Xbox Live Marketplace ---> Account Administration ---> [fyll inn gammel epost med passord] ---> her finner du muligheten til å bytte. Mener å huske det er bygget opp slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har prøvd det, men man må fortsatt bruke gammel epost for å logge på. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 /jeg bumper denne eldgamle tråden.. I håp om at noen har et løsning til dette problemet, da jeg lurer på det samme. Har ikke prøvd det Kjeksmestern sa, men siden Blackbuck sier det ikke funket så tar jeg han på ordet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) og ellers står det mye fornuftig her http://support.xbox.com/nb-no/pages/default.aspx Endret 10. april 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå