Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erigert penis i tider og utider

Gunn@r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har joggebukse kan du jo alltids prøve å legge den til siden, ha handa i lomma og holde baguetten.

Engang i en mattetime på skolen da jeg hadde fantasert litt måtte jeg faktisk opp foran hele klassen og løse et regnestykke. Satt og nekta på at jeg skulle gå opp til krigeren falt. ;)

Lenke til kommentar
Hvis du har joggebukse kan du jo alltids prøve å legge den til siden, ha handa i lomma og holde baguetten.

Engang i en mattetime på skolen da jeg hadde fantasert litt måtte jeg faktisk opp foran hele klassen og løse et regnestykke. Satt og nekta på at jeg skulle gå opp til krigeren falt. ;)

8164583[/snapback]

dette er vel en av de beste historiene innenfor emnet som jeg kan gå god for!

den beste er han der som fikk bennern da en fin jente satte seg så ben kom i kløfta så'n fikk bennern såpass mye at jenta merka det og så fortalte han til jenta som satt helt stille til'n klarte og rigge ned utstyret :!: :D:p

Lenke til kommentar
Hvis du ikke får stoppet den, kan du (hvis du sitter ved et bord som er over beltet) sveipe handa ned, og mens du gjør det, drar du med deg "junior" slik at den ligger mer opp enn ned. Dette er en teknikk som gjør at det ikke vises, og har reddet meg mange ganger ;)

Håper du forstod hva jeg mente.

8057927[/snapback]

forstod det, og har prøvd det, uten spesielt hell!

Man ser allikevel at det er en tykk lang ting der som stikker rett opp (viss man har den oppunder beltet/buksekanten...for å si det sånn, han er ikke liten :p

8059167[/snapback]

Hjelper med en genser utenpå, så synes den ikke, men litt flaut om genseren skulle gli opp da :tease: Evt. dra opp boxern. Kanskje ikke så behagelig, men det funker. :ph34r:

Lenke til kommentar
Det tror jeg må være noe av det mest normale en person noen gang har bekymret seg over.

8166195[/snapback]

normalt eller ei....ville bare få noen tips te hvordan man kunne skjule dette lett eller "få det te å gå over". ikke så veldig praktisk å gå rundt me benner hele daen :nei:

Lenke til kommentar

Sliter også jævlig med dette ( 15år ).

Eneste gang noen har lagt merke til dette var da jeg sovna i en time med stå, og det var synelig da alle så på meg mens jeg snorka ( sitter bakerst. ) Har aldri opplevd at den kan stå mens vi sover, men men. Som sagt tidligere, legg den i underbukse strikk så går alt jævlig bra. Eller du kan gjøre som en kompis, satt seg alene i en time med ca 10-11 stykk ( tysk ) helt bakerst, og dro den i timen. Holdt på å le meg ihjel når jeg skjønte hva han gjor, lærer'n spurte hva han gjor da det gikk for han og han ropte ut midt i timen. Han hadde en laaaaang prat med helsesøster etterpå.

Lenke til kommentar
Sliter også jævlig med dette ( 15år ).

Eneste gang noen har lagt merke til dette var da jeg sovna i en time med stå, og det var synelig da alle så på meg mens jeg snorka ( sitter bakerst. ) Har aldri opplevd at den kan stå mens vi sover, men men. Som sagt tidligere, legg den i underbukse strikk så går alt jævlig bra. Eller du kan gjøre som en kompis, satt seg alene i en time med ca 10-11 stykk ( tysk ) helt bakerst, og dro den i timen. Holdt på å le meg ihjel når jeg skjønte hva han gjor, lærer'n spurte hva han gjor da det gikk for han og han ropte ut midt i timen. Han hadde en laaaaang prat med helsesøster etterpå.

8177120[/snapback]

LOOLL`?? Dro lisjekaren i en TIME?

Lenke til kommentar
Sleit mye med dette før på ungdomskolen. Var så mange fine jenter der. og når de setter seg på fanget ditt og absolutt skal holde deg på låret å ikke klare å sitte stille...

Husker engang jeg hadde på meg en sånn treningsbukse, og ei drit fin venninna av med satt seg på fanget mitt, akkurat slik at rompeballene landet på hver sin side av kukken min.. fikk så jævlig bennern.

Så snudde hun seg å så litt rart på meg, men med et smil. Da sa jeg bare "vær så snill og sitt stille til jeg ikke har bennern lenger". Heldigvis var dette en god venninne av meg så hun bare satt der så stille hun kunne. Men med den helvetes fine rompa som satt på kukken min så klarte jeg faen meg ikke å få den ned på en stund :p

8045785[/snapback]

Haha!! Nice :p

Jeg har opplevd noe av det samme.. Bortsett fra att jeg allerede hadde bennern når ei venninne kom og satte seg på fanget mitt. Jeg hadde jo pølsa i hånda fra lomma for å sjule det så hu så det ikke.. så hu satte seg på meg mens jeg hadde bennern over på siden...

Slem som hu var så vrikka hu bare litt på rumpa og reiste seg og gav meg en klapp på skuldern og smilte og sa hu tok det som ett komplimang ^^

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...