Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erigert penis i tider og utider

Gunn@r

Anbefalte innlegg

Jeg har en "buddy" som jeg er ganske stolt over, men som kan gjøre meg ganske flau i blandt!

Det hender nemlig det at den reiser seg uten at jeg har bedt an om å gjøre det for å si det sånn :p

Kan for eksempel sitte i lunsjen sammen me masse folk og så kjenner æ plutselig an begynner å samle seg med blod og bli hardere og hardere, uten at jeg kan sette en stopper for det! Og viss dette er rett før vi er ferdige med lusnjen, så kan jeg lissom ikke bare reise meg sammen med de andre fra bordet. Buddyen står jo i giv akt!

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å hindre dette...? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting å gjøre med det. Runk før du skal spise lunsj, eller prøv å skjul det. Du kan trøste deg med at det går over når du blir eldre.

8037650[/snapback]

Er snart 20 og har egentlig bare hatt det sånn de siste 2 årene, kanskje ikke så lenge engang...

Litt vanskelig å få te å ronke før lunsj her på jobben men :p

Lenke til kommentar
Har det skjedd at du HAR måttet reise deg (i dobbel betydning), og at ei eventuell kollega har sett deg....ehhhh..

8038010[/snapback]

ikke som æ vet om da. men hadde æ sett en kollega som hadde reist seg og det så ut som han hadde stå, så vet æ ikke om æ akkurat hadde ropt det ut til enhver for å si det sånn....

så kan jo være noe som har lagt merke til det, men som ikke har sagt noe da..

Lenke til kommentar
ikke som æ vet om da. men hadde æ sett en kollega som hadde reist seg og det så ut som han hadde stå, så vet æ ikke om æ akkurat hadde ropt det ut til enhver for å si det sånn....

så kan jo være noe som har lagt merke til det, men som ikke har sagt noe da..

8038045[/snapback]

Alle kolegaene dine fokuserer nok på kuken din når du reiser deg opp, bare får å kunne skrike ut: "HAHA! NILS RUNE HAR STÅ! NILS RUNE HAR STÅ!", slik at de kan håne og spotte deg til dødes.

Lenke til kommentar
:) hehe,jaja...sant nok, er nok ikke det man roper ut nei..kan du ikke rigge opp noe kameragreier,og bare gå rett opp som ingenting og se på reaksjonene, så legger du den ut på youtube...neida, en kraftstå er vel ikke det verste Endret av Yidaki
Lenke til kommentar
:) hehe,jaja...sant nok, er nok ikke det man roper ut nei..kan du ikke rigge opp noe kameragreier,og bare gå rett opp som ingenting og se på reaksjonene, så legger du den ut på youtube...neida, en kraftstå er vel ikke det verste

8038107[/snapback]

hehe hadde vært kult å sett ett sånt klipp ja :D

...men bare ikke me mæ i hovedrollen da :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet, bare at det skjer meg når jeg er *kremt* nærgående med kjæresten. Dette er jo ikke noe problem i seg selv, men det er bare det at det ofte skjer på skolen. Jeg har faktisk såpass kontroll at jeg klarer å holde den sånn noenlunde usynlig, får aldri fullstendig bender'n. Men det tipset med å klemme sammen beina hardt skal jeg prøve.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...