Juden Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Daniel Radcliff bedre kjent som Harry Potter kaster klærne i teater stykket Equus. Han utfører flere sex scener og er klin naken foran hele publikumet i nesten 10 minutt. Han spiller en psykopat i stykket. Radcliff er ikke den snille gutten vi kjente som Harry Potter lengre! Her er linker for mer info: http://msn.herogna.no/nyheter/film/article42850.ece http://msn.herogna.no/nyheter/film/article49215.ece http://www.equustheplay.com/pr/index.php Hva mener dere om dette? Bilder Endret 27. februar 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns det er helt unødvendig gjort av han. Dette kunne han spart oss for. Hele verden kjenner han som Harry Potter, og så gjør han dette. Ok, han ønsker sikkert å ha andre roller også, men kunne det ikke vente til han var ferdig med HP-filmene? Selv vil jeg helt prøve å få disse bildene ut av hodet fortest mulig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Damn, han ser voksen ut på bildet i første post. Jeg hadde aldri gjettet at han kun er 17 ut ifra det... Bryr meg ikke om det stykket han spiller i nå. Jeg skal ikke se det uansett. *Edit, litt drøyt at han faktisk har sex på scenen da... Endret 27. februar 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gammelt. Har hatt han som bakgrunnsbilde på skolen lenge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns det er helt unødvendig gjort av han. Dette kunne han spart oss for. Hele verden kjenner han som Harry Potter, og så gjør han dette.Ok, han ønsker sikkert å ha andre roller også, men kunne det ikke vente til han var ferdig med HP-filmene? Selv vil jeg helt prøve å få disse bildene ut av hodet fortest mulig. 8037440[/snapback] jeg kjenner han ikke som harry potter, siden jeg aldri har sett noen av filmene Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg kjenner han ikke som harry potter, siden jeg aldri har sett noen av filmene 8038006[/snapback] Tok du meg virkelig så bokstavelig? Ok, så kjenner du ham kanskje bedre som ung David Copperfield i filmen med samme navn fra 1999, eller kanskje kjenner du ikke til han i det hele tatt. Men tror de fleste tok poenget mitt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg syns det er helt unødvendig gjort av han. Dette kunne han spart oss for. Hele verden kjenner han som Harry Potter, og så gjør han dette.Ok, han ønsker sikkert å ha andre roller også, men kunne det ikke vente til han var ferdig med HP-filmene? Selv vil jeg helt prøve å få disse bildene ut av hodet fortest mulig. 8037440[/snapback] Jeg syns dette er helt greit gjort av han. Å bli kjent som "han Harry Potter-gutten" er ikke det beste for karrièren hans. Syns det er godt at han utvikler seg som skuespiller. Et kanskje litt utfordrerne stykke, men det kan ingen nekte han. Han skal ikke representere Harry Potter-filmene. Dessuten har vel den kvinnelige fansen også vokst opp. Endret 27. februar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hmm, la meg se. det spiller vel ingen rolle, han må tjene penger som alle oss andre, han kan ikke fortsette som harry potter. Og npr han blir bedt om å kaste klærne så gjør han det Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan tenke meg flere jenter tenkte "Ah, jeg skulle vært der!" Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg bryr meg egentlig ikke så mye. Jeg har ikke noe imot at han gjor det. Kjent som Harry Potter, han kan da ikke spille Harry resten av sitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bryr meg egentlig ikke, men jeg synes han skal få lov å gjøre hva han vil. han er ikke lille potter nålenger vetdu Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Greit nok at han er kjent som Harry Potter men jeg synes han skal kunne fortsette å arbeide som skuespiller for det. bare tenk på alle de skuespillerne som blir forbundet med roller de har hatt oppigjennom... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kanskje etter dette " Sex sjokket " setter de opp aldersgrensa til de kommende Harry Potter filmene... Harry Potter and the Order of the Phoenix Rated R for nudity and erotic sexuality throughout and creature violence and mild language. Hahahaha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har han ekte sex på det ene bilde? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Har han ekte sex på det ene bilde? 8046208[/snapback] Tror ikke det går an å ha ekte sex live. Ikke når en god del folk ser på! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 "OH NOES!" - Burde det vært forventelig at fyren skal være en 14-åring hele livet sitt da eller? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke det går an å ha ekte sex live. Ikke når en god del folk ser på! 8046872[/snapback] Disse klarte det fint. Når det kommer til saken, skjønner jeg ikke at folk gidder å bry seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) vel de kunne ha gitt han han hormoner for å stoppe utvilkingen hans da, som homer gjorde meg lisa og bart, er derfor de fremdeles ser så unge ut Endret 28. februar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke det går an å ha ekte sex live. Ikke når en god del folk ser på! det er mange som tenner på offentlig sex Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke det går an å ha ekte sex live. Ikke når en god del folk ser på! det er mange som tenner på offentlig sex 8047329[/snapback] Tviler ikke, men det gjør det vel ikke nødvendigvis lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå