Bakke Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Kjører for tiden Ubuntu 6.10 på min HP dv6165. Men det er to ting jeg sliter med: 1. Jeg får ikke til dual screen, har en ekstra 19" Acer som jeg gjerne skulle brukt. Har installert skjermdriverene som beskrevet i Ubuntuguide. Burde kunne sette opp dual screen fra Nvidia settings, men da jeg restarter X er alt som normalt 2. Lyden fungerer fint over pc høytalerene, men jeg får ikke lyd gjennom jack utgang. Så jeg får ikke brukt verken headsett eller stereoanlegg Takker for alle svar Endret 27. februar 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 1.(?) Sette opp ekstra skjerm blir vel bare som å sette på TV-UT? Denne fungerer i alle fall for meg. Bare gjør om på de stedene der det er instillinger for TV. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=98456 2. (?) Det at jack ikke fungerer kan være pga at jack-sensitivity ikke er satt på. Hvis du høyretrykker på volum kontrollen -> open volume control [switches] og huker av Headphone jack sense kan det løse problemet. (så sant det er dette som er problemet.) Tja, var ikke helt 100% her med noe kan jo prøves ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå