Gå til innhold

Hvorfor benytter ikke flere seg av Ebay ?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Personlig er jeg stor fan av å bestille xbox360 spill fra Ebay, prisen er lav og de sender det med en gang de mottar betalingen via paypal. Bestilte Crackdown på fredag, inklusiv frakt kom prisen på 380kroner, mottok det i dag.

Er veldig skjelden at det går over 5 dager før pakken kommer.

I tillegg skriver de på pakken at det er gave

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt ebay siden jeg var 15... sånn ca. 8 år.. og jeg er nærmest ebayoman..

Men det er opp og ned hvor bra det er. Noen ganger blir man lurt.. det er vanskelig å unngå. Har kjøpt dvd'er av folk med 1000 positive og fått en brent lite fjert med dårlig printet cover, så det gjelder å være forsiktig :p

Lenke til kommentar
Noen ganger blir man lurt.. det er vanskelig å unngå. Har kjøpt dvd'er av folk med 1000 positive og fått en brent lite fjert med dårlig printet cover, så det gjelder å være forsiktig :p

8037084[/snapback]

Sånnt som det gjør at jeg ikke vurderer ebay eller liknende en gang.

Jeg synes det er verdt pengene å kjøpe fra ett sted som jeg vet er til å stole på..

Til sammenlikning betalte jeg 550kr tror jeg for Crackdown på absoluttspill.no. 30timer etter jeg bestilte så lå spillet i postkassen min :D

Glatt verdt de ekstra kronene for min del.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg stor fan av å bestille xbox360 spill fra Ebay, prisen er lav og de sender det med en gang de mottar betalingen via paypal. Bestilte Crackdown på fredag, inklusiv frakt kom prisen på 380kroner, mottok det i dag.

8036987[/snapback]

du skriver om ebay som om det er en helt vanlig nettbutikk.

Du kjøper jo bare gjennom Ebay av forskjellige folk, og da kan kvaliteten variere veldig, og om du i det hele tatt får noe også.

En bør også passe på hvem man handler av, slik at man ikke bæsjer på leggen :p

Lenke til kommentar

8036987[/snapback]

Hva heter de du kjøpte fra?

Personlig har jeg bare negative erfaringer med ebay :(

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom NTSC og PAL er bare outputformatet til TVen, har med oppløsningen/refresh rate/farger etc å gjøre, og bare på "standard" ikke HD-tv. Dette er forskjellig i Europa og USA.

Generelt har det lite å si lengre, fleste TVer støtter begge deler nå.

Teknisk sett er det ingen sammenheng mellom output format og regionkode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...