Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Personlig er jeg stor fan av å bestille xbox360 spill fra Ebay, prisen er lav og de sender det med en gang de mottar betalingen via paypal. Bestilte Crackdown på fredag, inklusiv frakt kom prisen på 380kroner, mottok det i dag. Er veldig skjelden at det går over 5 dager før pakken kommer. I tillegg skriver de på pakken at det er gave Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har brukt ebay siden jeg var 15... sånn ca. 8 år.. og jeg er nærmest ebayoman.. Men det er opp og ned hvor bra det er. Noen ganger blir man lurt.. det er vanskelig å unngå. Har kjøpt dvd'er av folk med 1000 positive og fått en brent lite fjert med dårlig printet cover, så det gjelder å være forsiktig Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen ganger blir man lurt.. det er vanskelig å unngå. Har kjøpt dvd'er av folk med 1000 positive og fått en brent lite fjert med dårlig printet cover, så det gjelder å være forsiktig 8037084[/snapback] Sånnt som det gjør at jeg ikke vurderer ebay eller liknende en gang. Jeg synes det er verdt pengene å kjøpe fra ett sted som jeg vet er til å stole på.. Til sammenlikning betalte jeg 550kr tror jeg for Crackdown på absoluttspill.no. 30timer etter jeg bestilte så lå spillet i postkassen min Glatt verdt de ekstra kronene for min del. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Mange andre sider man kan bestille fra, og siden jeg kun har PS2, som har soner, så lønner det seg ikke for meg.. Men når PS3 er i hus - hvem vett da? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Personlig er jeg stor fan av å bestille xbox360 spill fra Ebay, prisen er lav og de sender det med en gang de mottar betalingen via paypal. Bestilte Crackdown på fredag, inklusiv frakt kom prisen på 380kroner, mottok det i dag. Er veldig skjelden at det går over 5 dager før pakken kommer. I tillegg skriver de på pakken at det er gave 8036987[/snapback] du skriver om ebay som om det er en helt vanlig nettbutikk. Du kjøper jo bare gjennom Ebay av forskjellige folk, og da kan kvaliteten variere veldig, og om du i det hele tatt får noe også. En bør også passe på hvem man handler av, slik at man ikke bæsjer på leggen Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har hatt lite lyst til å kjøpe ting over eBay etter at jeg leste en artikkel om en fyr som kjøpte en Xbox og fikk et par små overraskelser i pakken. :!: Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 ett ord hvorfor jeg ikke bestiller fra utlandet: TOLL Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare å be om å sende som gave fanboy, nettbutikkene pleier å være veldig vellvillige der. Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Aldri handlet spill der, men Ebay er konge det.Har ennå ikke kommet over en selger som ikke merker varer som gave hvis du spør på forhånd.200,- grensa er så latterlig lav at statskassa fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Personlig er jeg stor fan av å bestille xbox360 spill fra Ebay, prisen er lav og de sender det med en gang de mottar betalingen via paypal. Bestilte Crackdown på fredag, inklusiv frakt kom prisen på 380kroner, mottok det i dag. Er veldig skjelden at det går over 5 dager før pakken kommer. I tillegg skriver de på pakken at det er gave 8036987[/snapback] Hva heter de du kjøpte fra? Personlig har jeg bare negative erfaringer med ebay Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor benytter ikke flere seg av Ebay ? fordi folk liker å kunne gå/kjøre til butikken hvis det er noe galt med produktet og få erstatning uten at det skal ta så lang tid. det er fere som ikke tørr å kjøpe fra nette. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvilken praktisk betydning har det at man mottar NTSC-utgaven for å spille på en PAL-maskin? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Om det er NTSC eller PAL har ingenting å si dersom spillet er regionfritt. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Men hva har PAL/NTSC med regionkoden å gjøre? Lenge siden jeg leste noe om dette nå, men jeg trodde forskjellen mellom PAL og NTSC hadde noe med antall fps å gjøre? Endret 27. februar 2007 av Linuxguru Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Forskjellen mellom NTSC og PAL er bare outputformatet til TVen, har med oppløsningen/refresh rate/farger etc å gjøre, og bare på "standard" ikke HD-tv. Dette er forskjellig i Europa og USA. Generelt har det lite å si lengre, fleste TVer støtter begge deler nå. Teknisk sett er det ingen sammenheng mellom output format og regionkode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå