Gå til innhold

PDA og mobil i ett

konduktans

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Jeg skal i løpet av tiden som kommer kjøpe meg en ny PDA med telefonfunksjoner. Prisen burde ligge på under 5000, og jeg vil helst ha med Djuice Nonstop. Bra skjerm, 3,5 mm mini-jack og minst 2mpx kamera med autofokus er et must.

Jeg vet det er høye krav, men kan noen hjelpe meg?

-Emil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

2.5" jackplugg ser ut til å være standard. Såvidt jeg vet er det kun HTC Athena (husker aldri navnet den fikk til slutt, Advantage X7500?) som markedsfører 3Megapixel kamera, standard er 2Megapixel. Kjipt med WM5 på den! Autofokus kjem nå på de fleste PDAer fra sommeren av, for jeg anbefaler deg å vente til WM6 kommer, og ikke kjøpe første og beste.

Det kan hende PDAer som ikke selges i Norge kan oppfylle dine krav. Pr.dags dato kjøper man ikke en PDA pga kamerabruk. Det er ikke prioritert. Kan hende iPhone fra Apple kan være noe for deg? Sjekk spec :-) Prisen ryktes å bli en del mer enn det du hadde tenkt. Jackplugg kan du fikse med adapter, autofokus finnes, kamera vil du slite med.

Kan du fortelle litt mer om hva du skal bruke PDAen til? forstår du skal ta bilder, telefonere, musikk antageligvis..men..hva annet har du behov for?

Syntes du skal kikke litt på HP, i-mate, Fujitsu Siemens, E-ten, HTC produkter - se om du kan redusere kravene og komme med spm om evt modeller du liker. Se på kommende produkter, evt. produkter som kan oppgraderes til WM6

Beklager jeg ikke kan tipse om en PDA her og nu! :]

Hei, alle sammen. Jeg skal i løpet av tiden som kommer kjøpe meg en ny PDA med telefonfunksjoner. Prisen burde ligge på under 5000, og jeg vil helst ha med Djuice Nonstop. Bra skjerm, 3,5 mm mini-jack og minst 2mpx kamera med autofokus er et must.

Jeg vet det er høye krav, men kan noen hjelpe meg?

-Emil

8036962[/snapback]

:)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe ekstremt hastverk, så venting er ikke noe problem.

Det viktigste er egentlig at den kan brukes som MP3 spiller, har bra lyd, og ikke minst 3,5 mm mini-jack. Jeg vet det er få som har dette, men det er viktig for meg. Jeg kommer også til å ta en del notater med den på skolen, og jeg kommer til å ta en del bilder. Jeg kommer også antagligvis til å bruke e-post og internett en god del på den. Derfor er wLAN viktig. Siden det da blir brukt som "skole-pc", må den ha Windows, og støtte for å både opprette og redigere office dokumenter. Harde krav, sier du? Det er jeg helt enig i. Men trengs det, så trengs det. Jeg har vurdert X7500 eller hva den heter, men syns egentlig den er i litt største og ikke minst dyreste laget. Får jo liksom en pc til den prisen. Men den er fin, og følger alle kravene, men siden den rett og slett er j***** stor, er den ikke noe for meg. Har også sett på TyTn, og den er nok litt mer passe.

Kort sagt:

Den skal ha:

-Autofokus

-640x480 minst 262k farger

-Office støtte

-3,5 mm plugg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...