Joachim_F Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Britney Spears, Ashlee Simpson, Avril Lavigne og Jennifer Lopez er noen av artistene vi får synge med i Singstar Pop Hits. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det skal bli kjekt å få dette på PS3 og kunne sette saman sitt eige utval, ja... Kay Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det skal bli kjekt å få dette på PS3 og kunne sette saman sitt eige utval, ja... Kay 8037021[/snapback] Kult om de hadde release en api til å integrere musikkvideoer pr choice ja Skjønner ikke helt hvorfor denne heter pop hits dog, alle singstar utgavene er jo det. Ingen er interessert i Singstar Unknown Independent Music. Vel, den lista der har jo bare søppel, så jeg håper ingen jeg kjenner kjøper det drittet. edit: talentløs skrivefeil Endret 27. februar 2007 av tankbug Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Men, spørs vel om det hele tatt blir støtte for dette på PS3 da! Men, uansett godt å se at de har godt tilbake til 30 sanger.. Selv om det ikke er veldig bra sanger.. Men, er slike det er morsomt å synge på sing* uansett så! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Nå vett jeg åssen jeg kommer til å tilbringe noen fredags- og lørdagskvelder fremover i vår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dette var en temmelig crappy lineup, gitt. Som om vorspiel med Singstar ikke var slitsomt nok fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg