AlekXP Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei Usikker på hvor jeg skal legge dette emnet, og usikker på om det er lovlig å skrive om dette. Jeg lurer bare på om det er noen som har erfaring med å sette opp en torrentside (tbsource f.eks). Jeg har lyst å sette opp en slik side sånn at jeg og venner kan dele f.eks private bilder og filmer. Noen som kan hjelpe meg litt i gang? Jeg har installert xampp/apachefriends, komplett med php, mysql. (er det forrsten lovlig å sette opp en slik side?) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (er det forrsten lovlig å sette opp en slik side?) 8036716[/snapback] Ja, hvis du kun skal dele private bilder og filmer, så er det lov. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (er det forrsten lovlig å sette opp en slik side?) 8036716[/snapback] Ja, hvis du kun skal dele private bilder og filmer, så er det lov. 8036799[/snapback] Ok, det er bra! Vel, det hadde vært kjekt å hatt en slik side oppe for å dele private ting, som vi selv har rettigheter til. Og siden det er lov, så skal jeg prøve å sette opp en side. hihi Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har du fått tak i det systemet (tbsource) du vil bruke? Det følger som oftest med en fil som forteller deg hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå