Fjøslukt Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei... Har lyst å lage en image av harddsiekn slik at jeg slipper å installere alle små programmene hver gang jeg formaterer.. Hvordan gjør jeg dette? Har ikke floppy.. Er det ikke mulig uten floppy? Mvh. Fjøslukt NB! Seriøst! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg bruker Powerquest Drive Image 5, og trenger ikke å bruke floppy for å ta image av en harddisk/partisjon. Skulle ikke forundre meg om det går greit uten floppy med Norton Ghost også... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Drive Image 2002 går veldig bra. Trenger ikke floppy hvis du skal gjenopprette fra windows. BTW, ikke bruk Norton Ghost. Det klarte ikke å lage skikkelig image av WinXP og Win2k partisjonene mine. Funket ikke å logge på etter at partisjonene ble gjennopprettet. Det resulterte i at jeg måtte formatere og installere på nytt... :sad: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Drive Image er genialt, brenner rett på CD for deg og er lynkjapt! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Norton Ghost virker naturligvis med XP. Eldre versjoner kan gi problemer, men det gjelder jo for mye software. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det var Norton Ghost 2002 jeg brukte. Jeg skjønner jo at det er meningen at det skal gå, men den klarte det hvertfall ikke på min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå