spot_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei Lurte på om det er mulig å ta av Vertical Snynk på Geforce 8800 GTS har nettopp fått dette koretet, men finner ikke noen plass hvor jeg kan ta det av. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I nVidia Control Panel. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 I nVidia Control Panel. 8036978[/snapback] ja men hvor? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) I nVidia Control Panel. 8036978[/snapback] ja men hvor? 8049831[/snapback] Når du er inne på nVIDIA control så trykker du på 3D settings, når du har gjort det må du trykke på standard view oppe på verktøylinjen (som på bildet under her) Da vil du merke at et nytt alternativ har dukket opp på høyre siden, nemlig "manage 3d settings". Trykk på den og bla helt nederst på siden, der vil du finne Vertical sync, den stiller du til "force off" og trykker apply, da burde ditt spørsmål være løst. Legger til et bilde til Endret 28. februar 2007 av Iceman22 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) 3D-instillinger -> Behandle 3D-instillinger -> Vertikal synkr. Vertikal synkr. skal settes til Fremtving deaktivering. Dette er i det nye kontroll panelet. EDIT: Ser ut til at jeg ikke var først. EDIT: Ser du på det vedlagt bilde, ser du hvordan du gjør det i det gamle kontroll panelet. Endret 28. februar 2007 av Intern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå