spesseh Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei. Jeg har i dag følgende oppsett: Denon AVR-1604 forsterker AVR-1604 Specs Denon DCD-1550AR Cd-spiller 2 stk. Yamaha NS-333 Tenkte at det var på tide å skaffe en Sub for å få litt mere bass i lyden. De to høytallerene spiller flott, men med bare 5" blir bassen lett borte. Noen anbefalinger til en liten Sub, som kan matche dette oppsettet? Jeg har liten stue, og ikke behov for noe som skal spille så utrolig høyt. Tenkt på en 8" helst. Takk for evt tips. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ta deg en titt på hifiklubben.no du. Der har de mye forskjellig. Endret 27. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvor mye penger har du å bruke? Faren min har REL Quake det er en veldig god sub, men vet ikke hvordan den vi passe inn i ditt oppsett Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 XTZ 99 W12 har fått utrolig mye skryt, både i fagpressen og blant basshungrige medlemmer på avforum. Denne har et 12" element, og er kanskje litt stor til ditt oppsett. Derimot så har den en lillebror, med 8" element, som sikkert flytter litt luft den også. Dog har jeg aldri hørt denne, kun storebroren XTZ 99 W12 Lillebror XTZ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvor mye penger har du å bruke?Faren min har REL Quake det er en veldig god sub, men vet ikke hvordan den vi passe inn i ditt oppsett 8037592[/snapback] hehe når eg så tråden så trengte eg på de med en gang , liten , faktisk latterlig liten. og lyden er veldig bra , godt med trykk i den Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, jeg er mere gald i pappa en Quake enn i min Tannoy S-Sub 15, selvom min er større og dyrere. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hæ ? jeg skjønte ikke poenget ditt der ?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvorfor kjøpe så dyr sub ? Sitter selv med en sånn her i svart og den sparker ganske bra fra seg, men det er en 10" og du skulle vel ha en 8" Har ennå kjørt den på fult, men så har jeg mamma gående i huset og da så det er nok derfor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hæ ? jeg skjønte ikke poenget ditt der ?? 8069935[/snapback] At min egentlig er "bedre", men ville heller kjøpt Quake enn den jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå