Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=155786 Nå som prisen bare går en vei, mener dere fortsatt at teknofrikene som vil ha Blu-Ray spiller kommer til å kjøpe PS3 pga spilleren ? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hvis det kommer stand alone bluray spillere som er rimeligere enn ps3 så tror jeg at ps3 kommer til å selge dårligere, kjenner ihvertfal 1 som hadde tenkt til å kjøpe ps3 for å få en "billig" bluray spiller. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Prisen jeg har funnet annonsert på denne spilleren er 599 dollar i USA. The BDP-S300 will cost $599, yet will have the same capabilities as the $999 BDP-S1 Sony is currently selling, said Randy Waynick, senior vice president of the home products division of Sony Electronics. Hvordan VG kan "oversette" prisen til drøyt 3.500 kroner er merkelig. I USA har man en etter nyttår kunnet kjøpe 2.generasjons HD DVD spillere (Toshiba' stand alone spiller HD A2) for mellom 365-380 dollar. Billigste pris her i Norge på den er 4900 kroner. Så - you do math.. som man sier Men Halleluja! Prisen faller jo på Blu-ray - og det er av det gode! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har vel aldri vært noe annet enn ett tidspørsmål om når dette skulle skje. Argumentet om at PS3 er så "billig" fordi den har blu-ray måtte jo forsvinne etter hvert. Prisene på de første stand-alone spillerene var jo hinsides alle utenom de videofile slik det alltid er med ny teknologi. Dvd kostet jo også skjorta når de første spillerene kom, mens man nå få kjøpt dvd-spillere for rett over hundrelappen noen steder. Samme vil vel skje med blu-ray og eventuellt HD DVD over tid. Og derav forsvinner også dette "argumentet" for å kjøpe PS3. Da står vi igjen med den mulige fordelen som PS3 kan ha siden de har muligheten til å lagre veldig mye spilldata på en plate. Og dette argumentet kommer nok til å bli brukt gang på gang av de som forsvarer PS3 og blu-ray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg vet ikke hvordan de har klart å bomme på prisen, jeg brydde meg ikke noe om den delen, heller det at billigere spillere nå er i anmarsj. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jepp - det er det viktigste - at det blir billigere Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tråden flyttes til rett kategori. Dette har ingen ting med konsoll å gjøre. (Innlegget skal ikke kommeteres.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå