Francesca_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei, er på jakt etter et polariseringsfilter, et uv filter og muligens et annet artig filter til linsene mine. Har sett at Hoya filtre og filtre generelt er ganske mye billigere på ebay enn her hjemme. Bare lurte på om det er vanlig med fake filtre osv? Hva man bør sjekke og sånn. Må ha 49mm filtre... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har nettopp fått meg filtre kjøpt på Ebay. Det kan du lese om i denne tråden. De jeg har fått ser nå i alle fall ekte ut. Ikke fått testa dem enda. Sparte i alle fall rundt 1200,- på 2 filtre (UV og pola) i forhold til å kjøpe liknende i en butikk her i Norge. Lenke til kommentar
nyland Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Handler man hos store selgere som har eksistert en stund på e-bay så er man trygg Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det står litt i denne tråden også. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=700165 Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har nettopp fått pakke fra Hong Kong. To Hoya UV-filtre, 77 og 62 mm, multi-coated, ser absolutt ikke ut som fake. Kjøpte av selger med masse positiv feedback. Totalpris for begge inkl. frakt ca kr. 270 Lenke til kommentar
pederk Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Vil kjøpe UV, pola og IR fra samme kjøper. Dette vil selvsagt koste over 200kr. Bør jeg forvente å måtte betale moms? Lenke til kommentar
Esp0r Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Vil kjøpe UV, pola og IR fra samme kjøper. Dette vil selvsagt koste over 200kr. Bør jeg forvente å måtte betale moms? 8042326[/snapback] Hvis selger merker pakken som "gift" kan totalverdien være opptil 1000 kr. Hvis den merkes som vanlig merchandise må du nok regne med å betale mva når det overstiger 200 kr Lenke til kommentar
Suunto Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Vil kjøpe UV, pola og IR fra samme kjøper. Dette vil selvsagt koste over 200kr. Bør jeg forvente å måtte betale moms? 8042326[/snapback] Det er ganske mange selgere på ebay som er snill med verdien de skriver på pakken. Det er bare å spørre før du kjøper. Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 På min pakke var det krysset av som gave, og verdien var satt til 6$. Dette uten at jeg på noen måte hadde bedt om det. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvis selger merker pakken som "gift" kan totalverdien være opptil 1000 kr. Hvis den merkes som vanlig merchandise må du nok regne med å betale mva når det overstiger 200 kr Da skal jeg nok be om å få merket det som "gift". Dette med å underprise virker så lite fristende om pakken skulle komme bort. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå