Gå til innhold

Filtre på Ebay

Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter et polariseringsfilter, et uv filter og muligens et annet artig filter til linsene mine. Har sett at Hoya filtre og filtre generelt er ganske mye billigere på ebay enn her hjemme. :dribble: Bare lurte på om det er vanlig med fake filtre osv? Hva man bør sjekke og sånn. Må ha 49mm filtre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Vil kjøpe UV, pola og IR fra samme kjøper. Dette vil selvsagt koste over 200kr. Bør jeg forvente å måtte betale moms?

8042326[/snapback]

Hvis selger merker pakken som "gift" kan totalverdien være opptil 1000 kr. Hvis den merkes som vanlig merchandise må du nok regne med å betale mva når det overstiger 200 kr

Lenke til kommentar
Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Vil kjøpe UV, pola og IR fra samme kjøper. Dette vil selvsagt koste over 200kr. Bør jeg forvente å måtte betale moms?

8042326[/snapback]

Det er ganske mange selgere på ebay som er snill med verdien de skriver på pakken.

Det er bare å spørre før du kjøper.

Lenke til kommentar
Hvis selger merker pakken som "gift" kan totalverdien være opptil 1000 kr. Hvis den merkes som vanlig merchandise må du nok regne med å betale mva når det overstiger 200 kr

Da skal jeg nok be om å få merket det som "gift". Dette med å underprise virker så lite fristende om pakken skulle komme bort. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...