Gå til innhold

T720 hvor mange SMS i inboks??


Anbefalte innlegg

Hvordan får man lagret mer enn ca 12 meldinger på telefonen. Noen sier man skal trykke "lagre" i SMS-menyen, men da bare spør den "lagre telefonnr".

 

Noen sier det kan lagres masse, andre sier det kun kan lagres 10-13stk. Hva er riktig, og hvordan fikser setter man opp telefonen til å takle mange sms'er??

 

Prøvd å velge: "behold 20 meldinger", i oppsettet. Funker ikke allikevel. Men, i utboksen har jeg 50 stk!... strange...

 

Anyone knows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Skjønner frustrasjonen deres, men jeg foreslår at dere ser på S/W versjonen deres, min er

 

T720_6_05.08.40r

 

Gå til ---> instillinger, telefonstatus, annen info, sw versjon

 

Jeg har nå 50 sms på telefonen, tror den lagrer på telefon og ikke simkort med mindre jeg har super duper sim..

 

Thorsan

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-08 22:12, skrev turboman:


Min S/W er 05.08.00R


Noen må vel vite om den lagrer på SIM eller i telefon-minnet...?


Har hat over 50 stk i utboksen, og max 12 på inboksen, så det er noe merkelig her...


Rart at ingen vet dette. Jeg ringer snart motorola og hører med de... (hvis det hjelper, da...)


 

Kanskje det er fordi du har en eldre sw versjon enn meg? Jeg har nå 22 i innboksen og 52 i utboksen

Lenke til kommentar

Jeg har software versjon .40R - Jeg har ikke testa dette selv, men jeg tror kanskje jeg har en løsning.

 

Hvis man går inn på meldings menyen, når man er der så trykker man på meny tasten, så er det bare å bla seg ned til meld.Oppsett, når man er inne på denne menyen så får man opp et alternativ som heter opprydding, her har jeg satt valget til ingen.

 

Da er det nemlig stilt på det samme som i utboksen.

Jeg er ikke sikker på om dette virker, men det er hvert et forsøk.:smile:

 

Vennlig hilsen Daniel Paul Getz

 

Har testa mitt eget tips nå, det funka heller dårlig. Jeg har netcom sim og plass til 20 i innboksen. Dette er merkelige greier... :???:

 

[ Denne Melding var redigert av: kapabel på 2002-12-17 13:58 ]

Lenke til kommentar

Så, har jeg forstått riktig:

 

Dere som har versjon .40R, dere får lagret mange i innboksen?

 

En fordel hvis den hadde lagre meldingene på telefonen, er at det sikkert blir kjappere å åpne innboksen. Utboksen min åpner seg iløpet av 0,5 sek, mens innboksen tar kanskje 3 sek...?

 

La nylig inn alle mine tlf-nummer i telefonen, istedenfor på sim-kortet. Åpning av adresse-boka ble betydelig raskere! Til de som ikke har gjort det, prøv det!

 

Knut :smile:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

 

Jeg må bare få vite noe..

 

Hvordan finner man ut åssen S/W man har på mobilen? Jeg har bestillt T720 nå, men åssen finner jeg ut åssen S/W eller hva dere kaller det er??

Håper at man kan lagre flere mld i innboksen enn 12-13 (har telenor) hadde 3510 før, og der lagra jeg 150-160 mld!!!

 

mvh PzYco

Lenke til kommentar

Det å finne ut hvilken S/W-versjon (Software-versjon)du har er veldig enkelt. På Nokia må man jo taste innen en "hemmelig" kode, men på Motorola ligger det i menysystemet.

 

Hovedmeny->Innstillinger->Telefonstatus->Annen informasjon->S/W-versjon

 

Som jeg har skrevet i andre tråder her så snakket jeg med Motorola i går. De mente at det ikke var mulig å lagre meldinger i selve telefonen. Selv har jeg Netcom, og kan lagre opptil 20 meldinger. Bilder i meldinger gjør at jeg kan lagre mindre.

 

Spørsmål til de som har 50 meldinger i utboksen; hvilken nettverksleverandør har dere, og kunne dere lagre så mange i den forrige telefonen deres?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...