Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt mini-jack inngang?

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har klart og knekke halve mini-jacken inne i mini-jack inngangen og jeg lurte på hvor det var mulig for å kjøpe en ny mini-jack inngang?? Av den grunn at viss jeg leverer den inn så skal de ha 500kr BARE for å se på den...Og jeg får jo ikke lyd fra tv uten og ha resten av mini-jacken inni...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg slik at jeg har klart og knekke halve mini-jacken inne i mini-jack inngangen og jeg lurte på hvor det var mulig for å kjøpe en ny mini-jack inngang?? Av den grunn at viss jeg leverer den inn så skal de ha 500kr BARE for å se på den...Og jeg får jo ikke lyd fra tv uten og ha resten av mini-jacken inni...

8036413[/snapback]

Elfa

Kontakter-Audio/videokontakter-Telefonstøpsler/-uttak 3,5 mm.

Velg og vrak, mange alternativer.. :dribble:

Lenke til kommentar

8036413[/snapback]

Elfa

8037498[/snapback]

Takker var en slik en jeg lette etter :thumbup: Ett spørsmål til vet noen om garnatien ryker visst jeg fjerner den nå verende mini-jack inngangen og lodder på ny selv?? :hmm:

Lenke til kommentar

8036413[/snapback]

Elfa

8037498[/snapback]

Takker var en slik en jeg lette etter :thumbup: Ett spørsmål til vet noen om garnatien ryker visst jeg fjerner den nå verende mini-jack inngangen og lodder på ny selv?? :hmm:

8075280[/snapback]

Den på clas-ohlson og elfa er jo helt like :roll:

så like greit og kjøpe på clas, billigere og.

Lenke til kommentar

Den på clas-ohlson og elfa er jo helt like  :roll:

så like greit og kjøpe på clas, billigere og.

8076617[/snapback]

Sikkert denne typen

http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...ng=no''

Mye billigere vist du bor i nærheten da.

8076713[/snapback]

Det er nettop en slik ja :thumbup:

på hva er det du skal skifte ut minijacken?

på forsterkere er dette greit å fikse, men jeg tror ikke at jeg har villet brutt meg på en laptop eller mp3 spiller.

8106055[/snapback]

Det er mini-jack inngangen på tv`en min pga at halve er knekt inni :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...