brsseb Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så, er dette noe de muligens vil fikse eller må man ha 8800 for å få skikkelig flyt? Jeg hadde to 7800GTX første gang jeg prøvde demoen, og et 8800GTX noen uker senere. Kan ikke si det var store forskjellen. Tjente kanskje 10fps, og fikk rundt 20-30-fps på medium grafikk. Men fikk inntrykk av at demoen var i litt dårlig teknisk stand, og håper på at fullversjonen, samt nyere nvidiadrivere vil rette opp dette. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Demoen var nok temmelig likt det man opplever til dags dato ability to turn off grass in video options and grass flattened around soldiers for improved visibility. Hvem kommer til å spille med gress i MP? damn, litt mindre realistisk * new modern style GPS device displaying small map on top of game view in some situations for easier navigation Damn =/ edit_ Disse tingene burde server ha mulighet for å overstyre! Endret 27. februar 2007 av genesis Lenke til kommentar
oby Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Måten dette spillet blir publisert på er helt hårreisende. Forstår fortsatt ikke at oppfølgeren til et at tidenes beste soldatspill, med gode salgstall i ryggen, ikke klarer å skaffe seg en skikkelig publisher-avtale. Er da ikke så vanskelig å trykke opp litt plastikk og sørge for å spre dem utover Europa innen rimelig tid.. Er det satt noen dato for når dette skal nå norske butikkhyller? 8039910[/snapback] Enig. Med det er bra at dem ikke har funnet seg en utgiver som prøver å endre produktet slik at det skal appellere til et større publikum ved å f.eks gjøre spillet lettere og deretter mindre realistisk osv. Kan jo nevne EA Games Battlefield 2 er et eksempel hvor den fysiske modelleringen av kjøretøyene sitter mye bedre enn i Armed Assault. Dette er en tankeveker, vertfall for min del. Dårligere fysikk på kjøretøy enn i bf2, når bf2 er katastrofalt dårlig på dette punktet, dette er skuffende... Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det ingen ser ut til å tenke på er at dette ikke er ment å være en oppfølger til OPF, men heller en 1.5 versjon da hele ArmA er en oppgradert spillmotor fra 2001... (OPF...) Game2 som den "ekte" oppfølgeren heter om dagen skal etter planen dukke opp i 2009. Codemasters som idag sitter på navnet OPF kommer nok til å slippe en halvhjertet OPF2 etterhvert, men da uten noen av de som faktisk lagde det orginale spillet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Demoen var nok temmelig likt det man opplever til dags dato ability to turn off grass in video options and grass flattened around soldiers for improved visibility. Hvem kommer til å spille med gress i MP? damn, litt mindre realistisk * new modern style GPS device displaying small map on top of game view in some situations for easier navigation Damn =/ edit_ Disse tingene burde server ha mulighet for å overstyre! 8042005[/snapback] Hvis ikke det går ant å overstyre GPS, og visning av gress fra serveren, så kommer det sikkert noen små uofesielle fikser på dette. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har selv spilt gode gamle OFP og brukt utallige timer på å lage oppdrag. Sitter nå å lurer på å skaffe meg ArmA, men er ikke sikker på om jeg har maskin som kan takle det: 2.gzh 3000+ Amd prossesor 1,5gb RAM nVidia GeForce 6600 256mb *klø seg på hodet* Lenke til kommentar
koronag Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg koser meg gløgg ihjel med ArmA. Jeg har ikke vært så fornøyd med et spillkjøp siden Rome: Total War. Kongespill! Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk veldig lyst på ArmA nå Gledespinne Det ordet må ha blitt tatt fra meg Bør vel løpe til butikken en dag og ta med meg en kopi Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Så disse for et øyeblikk siden. Det kalles V/STOL og er tilgjenglig i patch 1.05 som er antatt å komme på fredag: Ganske stillig Endret 1. mars 2007 av Colossus Lenke til kommentar
Stone Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har selv spilt gode gamle OFP og brukt utallige timer på å lage oppdrag. Sitter nå å lurer på å skaffe meg ArmA, men er ikke sikker på om jeg har maskin som kan takle det: 2.gzh 3000+ Amd prossesor 1,5gb RAM nVidia GeForce 6600 256mb *klø seg på hodet* 8045849[/snapback] Har ala samme oppsettet, men med 3200 prosessor, 1gb ram, 6800(GT)LE. Måtte tweake veldig mye for at det skulle bli spillbart 15-30 fps. Slå ned alt på very low, disable shadows og kjøre no gras mod. Best å vente på patch/hardware IMHO Får nesten samme opplevelsen av å spille FFUR - SLX 2007 modden som svinger sinnsykt Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Fikk tak i spillet nå, og ganske fornøyd så langt. Syns ikke campainen virket veldig interessant, men hva gjør vel det når man har mission editor å leke seg med. Spillet er sykt gøy i MP, spesielt i coopmodus med folk man kjenner over skype. Savner Mi24 (Hind), M2A2-en då. Men går vel ikke lange tiden før det er tilgjengelig Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gleder meg utrolig mye til 1.05 patchen Håper language patcher kommer ut ganske så fort. da jeg har tysk versjon Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har spilt dette en stund nå med TrackIR 4, og det er så sinnsykt fett å bruke det når man flyr i helikopter! Anbefaler folk som har råd til det (spesielt flight-sim fanatikere) å anskaffe seg TrackIR 4 med TrackClip Pro. Ellers venter jeg og på patch'en i mars, som var allerede annonsert ved release. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Så, er dette noe de muligens vil fikse eller må man ha 8800 for å få skikkelig flyt? Jeg hadde to 7800GTX første gang jeg prøvde demoen, og et 8800GTX noen uker senere. Kan ikke si det var store forskjellen. Tjente kanskje 10fps, og fikk rundt 20-30-fps på medium grafikk. Men fikk inntrykk av at demoen var i litt dårlig teknisk stand, og håper på at fullversjonen, samt nyere nvidiadrivere vil rette opp dette. 8041951[/snapback] Ser man det, jeg prøvde meg litt frem og tilbake, og satte view distance ned til ca 1100 meter. Nå spiller med alt på full drus i 1280x1024 med full AA og AF med 80-30 fps. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har spilt dette en stund nå med TrackIR 4, og det er så sinnsykt fett å bruke det når man flyr i helikopter! Anbefaler folk som har råd til det (spesielt flight-sim fanatikere) å anskaffe seg TrackIR 4 med TrackClip Pro. Ellers venter jeg og på patch'en i mars, som var allerede annonsert ved release. 8058478[/snapback] Ble kvalm av denne videoen med TrackIR Pro! Reagerer vanligvis ikke på FPS spill, men dette så helt sykt rått ut. Hvor mye koster Track IR Pro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Stiller meg bak dere som sier at ArmA er et kongspill! Multiplayer biten er helt fantastisk! Jeg er en N00b som dere sier på online gaming så jeg er ikke helt inne i klan/lag systemet. Finnes det klaner/lag som vil rekruttere en seriøs Armed Assault nybegynner? Jeg synes også COOP missions så langt er de kuleste, ganske enkelt fordi da kan man ta seg relativt god tid og planlegge et realistisk angrep sammen med de andre. Jeg er allerede blitt lei av disse tullingene som skal komme og ødelegge et godt game når man har spilt seriøst i to timer. Håper forøvrig at patchen kommer i dag så helgamoroa kan begynne for alvor i kveld! At ease Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvor mye koster Track IR Pro? 8059479[/snapback] Den koster 1398,- http://www.flightsim.no/shop/index.php?cPa...f3c49bf3e25faca Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei folkens. Jeg har spillte den tyske versionen nå siden launch i tyskland (før nyttår tror jeg) og har fått meg clan og alt. ArmA er ett fantastisk spill, du har ubegrenset med muligheter for å gjøre spillet realistisk. Jeg spiller i en clan som driver med "Role Playing" det vil si vi Rolle Spiller for å gjøre spillet så realistisk som mulig. Når Kulene hagler over hodene til laget vårt, så skriker lagfører at vi komme oss til helvette ned og svare ilden over teamspeak. og jeg er vel den eneste Norske som er med og Svært streng og god opplæring på navigering, taktisk bevegelse, skyting, kjøring av kjøretøyer, firering modes, og bruk av samband (teamspeak). Vi er også de som startet Nato Gaming Community sammen med en annen clan som også Role Player. www.theriflesregiment.co.uk Nato Gaming community er ett community hvor mange claner (som innfrir kravene) deltar i Joint Operations som Nato, mappene blir laget av communityet og scenarioene og. www.natogc.com Hvis dere vil få full nytelse av Armed Assault, så må jeg anbefale multiplayer, på serverne: 16AAB, -eutf- gaming community og Rifles (har 2 servere) sine servere. Hvorfor anbefaler jeg disse serverne ? Jo fordi her er det til ennhver tid en administrator inne og spiller, slik at hvis det skulle med tilfeldighet noe man ser svært ofte på Arma, noen som øddelegger helikoptrene til laget sitt, teamkiller, eller bare oppfører seg som noen generelle retards. Det er også svært godt samspill på serverne, folkene har dannet seg ett vennskap på serverne. For å skryte litt kan jeg jo si at jeg selv har blitt erklert som "Ukas mest verdifulle spiller" fordi det var 1 chopper igjen, og jeg var piloten, og gjorde en helsikes god jobb på -eutf- sin server Jeg vil bare ønske dere velkommen til verden for Armed Assault og mulighetene dette spillet byr med seg, jeg er å treffe på mutliplayer public hver dag mellom 17.00 og 03:00 på nevnte servere som [Rifles]_Rfn_BadBrad , eller på Rifles sin hjemmeside sitt forum www.theriflesregiment.co.uk (Tips for de som vil satse på role playing, så har Rifles stor stillt rekruttering nå.) See you on the battle ! hvis det er noen spørsmål, still i vei, så skal jeg svare så godt jeg kan Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ser kult ut det der. Men ligner ikke denne typen veldig på Barney fra HL-serien? Kan vi vente søksmål fra VALVe? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette må jo testes. Virker ekstremt fengende og bra! Håper jeg får brukbar flyt med maskinen min da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg