Devi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Alle bøkene av John Grisham. Er normalt vis advokat bøker. The Wheel Of Time, av Robert Jordan. (serie på 11 bøker hittil) The Sage Of Recluce, av L.E Modesitt (8 eller 9 bøker, I dunno) Fins en del bøker til av disse her, men husker ikke hva de heter nå They rule Det må leses. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Okei? Det var interesant, spesiellt siden alle har forsjellige smak Lenke til kommentar
Devi Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Om du liker fantasy så tror jeg du kommer til å like en del av de jeg har nevnt Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Om du liker fantasy så tror jeg du kommer til å like en del av de jeg har nevnt 8036691[/snapback] Sier bare en ting, Harry Potter. Men post heller dine anbefalinger HER https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=260063 Endret 27. februar 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 The Shadow Over Innsmouth At the mountain of madness begge fra H.P. Lovecraft. Lenke til kommentar
Mercian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 The Shadow Over InnsmouthAt the mountain of madness begge fra H.P. Lovecraft. 8090236[/snapback] Hm...! veldig spennende bøker du har listet opp der ja! The Shadow Over Innsmouth er veldig lærerik og vendepunktet er helt fabelaktig!" Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel liker du Wheel of Time ville jeg råde deg til å se på Sword of Truth. Annet jeg kan anbefalle er Dragonriders of Pern, selv om det egentlig ikke er Fantasy. Raymond Fiest er også bra Lenke til kommentar
ubermons Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 <<<<<<THE SWORD OF SHANNARA>>>>> omg den er så usannsynlig bra skrevet. fantasyroman av Terry Brooks det er en triologi som starter med The sword of shannnara. den slår alle! Ringenes Herre, Harry potter(lest 9 ganger alle 6 bøkene ) animorphs, hobbiten, osv osv.... Den er riktignok på engelsk, men alle bøker er bedre på sitt ORGINALspråk uansett. Men hvis du liker norske bøker, må jeg si at "Sagaen om den siste Nattkrigeren" også topper listen. norsk forfatter till og med (Olaf Havnes) +++ glemte nesten De fire og han som gjør galt verre :!: kjempemorsom lakenhumor Lenke til kommentar
.sere Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har ikke alle bøker en forfatter da? Jeg vil anbefale alt av Erlend Loe. Lenke til kommentar
ubermons Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har ikke alle bøker en forfatter da? Jeg vil anbefale alt av Erlend Loe. 8101756[/snapback] lol otto monster litt barnslig kansje Lenke til kommentar
.sere Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 lol otto monster litt barnslig kansje Den har jeg lest! Jon Ewo er flink, da. Blir bare litt mye rot i bøkene av og til med overdrivelser av utropstegn, store bokstaver og gjentakelser. Men det er vel hans greie. Knut Nærum er ikke så verst. Les Døde menn går på ski. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Og alle som ikke gidder lese barnslige fantasygreier, kan med stort utbytte lese moderne samtidsromaner av f.eks. Jan Kjærstad, Lars Saabye Christensen og John Irving. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er ikke alle bøker skrevet av forfattere? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Terry Goodkind - The Sword of Truths(serie) Arthur C. Clarke - Rama(serie) Asimov - The Gods Themselves Frank Schätzing - The Swarm Terry Pratchet - The Science of Discworld, og forsåvidt alt i Discworld-serien. Edit: The Dark Tower - Stephen King. Nei, dette er ikke en grøsser hvis du har lest hans tidligere bøker, men en utrolig bra fantasy/western mix. Endret 16. mars 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er ikke alle bøker skrevet av forfattere? 8167339[/snapback] Hva var vitsen med å spørre om det? Er det noen som har påstått at enkelte bøker ikke er skrevet av forfattere? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, tittelen i denne tråden Hilsen saluttknall Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tittelen på tråden forteller vel snarere at det finnes bøker skrevet av forfattere som MÅ leses. Hvordan man leser en forfatter aner jeg ikke. Selv foretrekker jeg å lese bøkene deres. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Min liste: Narnia kronologien (alle bøkerne) av C.S Lewis Lord of the Rings av J.R.R Tolkien Bøker av Stephen King: It The Dark Tower bøkene The Shining Four past midnight Pet Semetary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå