Gå til innhold

Xbox360 HD-DVD addon hakker?


nero78

Anbefalte innlegg

Har lest endel tester om den nye HD DVD addonen til xbox360. Samtlige tester skriver at den sliter med hakking i panoreringer. Hva kommer dette av? Svar hardware i xboxen? dårlig overføring? Er HD-DVD slik?

 

Har selv kjørt endel HD filmer fra pc'en min og har selv sett hakking i panoreringer på noen få filmer. Har en p4 3.4 ghz pc med 2gig ram og 7800gt skjermkort. Det kommer vel av at pc'en min sliter med å dekode?

 

Har lyst på HD DVD addonen fra microsoft, men orker ikke se på masse hakking og sånn. Tror dere det kommer en patch som gjør at det slutter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg testet en kompis sin HD DVD addon hjemme hos meg igår, vi så pitch black. Det er vel kanskje ikke så veldig mange panoreringer i den da, men jeg la ikke merke til noe hakking. Derimot la jeg merke til den vanvittige bildekvaliteten. Jeg gikk rett på nettet og bestilte en selv også.

Lenke til kommentar
Kommer sikkert en fix til dette hvis det er flere som oppleverer hakking.

8038216[/snapback]

 

Går jo ikke ann å fikse hvis det står på CPU kraft liksom. Poenget er at jeg opplever at den hakker under panoreringer selv på min pc ved skikkelig HD filmer.

Endret av nero78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

så du mener 360 mangler cpu kraft?, den var god...

 

min hakker ikke heller, husker første film jeg så på den, sa jeg "smooth endelig ikke noe hakking i panoreringer"

Lenke til kommentar

Så for å oppsummere:

 

Alle store tester som er gjort viser at den sliter litt med hakking i panoreringer, mens alle her på forumet mener at den ikke hakker i det hele tatt. Er det fordi dere ikke vil se hakkinga eller har dere alle fått en annen spiller? syntes det bare er litt rart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det er rart, jeg kjøpte min ganske tidlig fra kanada, jeg har ikke problemer med det, jeg har studert bildet nøye....

 

kan det ha noe med Tvèn?

jeg bruker en 120" HD PJ (TX-200) ikke noe hakking..

Lenke til kommentar

Skal være enig med at noen av anmeldelsene var horrible ja. Er godt mulig det står på type tv også. Mulig det har noe med måten tv'en bygger opp bildet på som gjør at det hakker.

 

Tror jeg uansett kommer til å vente litt og så om ikke standalone spillere blir billigere snart.

Lenke til kommentar
min hakker heller ikke..og anmeldelsen i VG var hårreisende dårlig, rett og slett horribel.

8040357[/snapback]

 

Skjønner ikke hvorfor de maser om bråk ? 360 bråker da ikke når man ikke spiller ?

Når jeg ser på dvd er den jo helt stille. Bråker den så mye mer under hd-dvd titting ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...