Gå til innhold

Hva følger med i 60GB pakken PS3?

SirKenneth89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6000 og så lite som følger med? :dontgetit:

8039125[/snapback]

Jupp. Ikke er det noe headset som også følger med på 360 også.

De tok til og med vekk bakover kompatibiliteten som finnes på japanske og amerikanske maskiner. Så her blir det på samme måte som 360, at det gjøres i software. Det vil nok si at veldig få PS2 spill vil virke i begynnelsen på PS3. Og at det komme patcher for spill etterhvert.

Lenke til kommentar
Så den kompositt kabelen gjør at man må bruke scart inngangen på HDTVen, altså at det ikke blir HD signaler??

8037997[/snapback]

Ja. I motsetning til MS om også gir med en komponent kabel som gir HD signaler, blir du nødt til å kjøpe dette selv på PS3 siden det bare er kompositt (dårligste som finnes) som følger med.

Så enten må man kjøpe komponent eller HDMI kabel. VGA støtter den ikke tror jeg.

8038715[/snapback]

For å gjøre det enkelt ;)

kompositt:Følger med, men er det dårligste alternativet. Inngangene er hvit(bilde), rød og gul er lyd hvis jeg husker riktig.

Scart: Beste alternative på en vanlig bilderørstv. Du må ha en scart inngang som støtter RGB. Må kjøpes ekstra.

Komponent: Beste alternativet hvis din tv ikke har HDMI inngang. 3 kabler til bilde og 2 til lyd. Må kjøpes seperat.

HDMI: Det aller beste alternativet hvis du har en flatskjerm som har HDMI. Overfører både lyd og bilde i en kabel. Må kjøpes ekstra

Håper dette hjalp :hmm:

8038982[/snapback]

kompositt: rød og hvit er lyd, gul er bilde

Lenke til kommentar
Jeg har en 26" Samsung HDTV, og jeg ser at den har en utgang som det står HDMI under, betyr det da at jeg kan få 1080p hvis jeg kjøper en sånn HDMI kabel fra Sony? Og er 1080p det "beste"?

8043661[/snapback]

Den støtter nok ikke 1080p, men garantert 720p.

Endret av ragnar21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...