Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips til to noob mages som nettopp har starta et 2v2 team? Jeg og broren min tenkte vi skulle prøve litt, men det er ganske kjedlig når vi taper alt av kamper. Vi har dog ikke pvp gear, men det skulle da være mulig å gjøre det noe bedre enn det vi har klart :p Ligger på 1250 rating etter 23 kamper elns. 21 tap og 2 seiere. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/whine

Spille 2v2 som mage er deprimerende =( Prøve å nuke ned et target med en SHS rogue i ryggen er særdeles frusterende. Spiller mage / rogue og blir focused i 9/10 kamper, kjempegøy. Kunne likegodt fyllt alle actionbarene opp med Ice Block. Løpe etter druids med en SHS rogue eller hunter i ryggen er om mulig enda gøyere. Er klar over at 2v2 ikke er spesielt balansert, men fy faen så frusterende det er. Skulle heller rollet druid :( Kjipt å se druids som nettopp har dinget 70 og er i blues og litt S1 ha 1800 rating i 2v2 mens vi sliter for å holde oss over 1700.

Lenke til kommentar
/whine

Spille 2v2 som mage er deprimerende =( Prøve å nuke ned et target med en SHS rogue i ryggen er særdeles frusterende. Spiller mage / rogue og blir focused i 9/10 kamper, kjempegøy. Kunne likegodt fyllt alle actionbarene opp med Ice Block. Løpe etter druids med en SHS rogue eller hunter i ryggen er om mulig enda gøyere. Er klar over at 2v2 ikke er spesielt balansert, men fy faen så frusterende det er. Skulle heller rollet druid :( Kjipt å se druids som nettopp har dinget 70 og er i blues og litt S1 ha 1800 rating i 2v2 mens vi sliter for å holde oss over 1700.

Jeg leste at for hver mage det er i 2v2 over 2k rating så er det 48 druids eller noe. Husker ikke helt, men var villt : p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

var på LAN i helgen for å spille 2v2 med en RL kompis (han er enhancement shaman og jeg er destru warlock). Vi kom oss til 1766 rating, men så møtte vi mange rare combos som mages og paladin (iceblock, silence, bubble = umulig å nuke). Til slutt endte vi på 1600 rating igjen, så det var litt kjipt.

 

Noen som har noen spesielle tips eller triks som jeg og han kanskje ikke har tenkt på? :p

Lenke til kommentar

Startet opp et team med en Sl Sl Warlock for noen uker siden, jeg er Holy Pala. Har egentlig gått veldig bra til, 16-4 i stats til nå og 1606 rating. Satser på å nå en del høyrere. Har egentlig bare hatt problem med et team til vis vi ser bort fra de gangen vi har møtt folk med full vengefull, og det er Rouge/Dicepline priest.

 

Roguen gikk på locken, og selv om han har bra gear (450 res) så følte jeg at jeg måtte stå å spamm heale han omtrent hele tiden. Det gjorde veldig lett offer for mana burns og manaen forsvant fort. Locken dota opp begge mens han feara og draina priesten. Tapte egentlig kampen rimelig fort fordi jeg gikk tom for mana. Da vi tapte hadde priesten fortsatt 50% mana igjen.

 

Så lurer på om det er noen som har noen tips fordan vi kan ta priest/rogue og gjerne andre rogue/healer teams?

Endret av joaax
Lenke til kommentar

Enhancement shaman. Og for å svare på spørsmålet ditt - nei, det tror jeg ikke. Er dere flinke og har utstyret til det stopper dere nok på 1800ish. Retri paladin + enhancement shaman kunne ha vært en morsom kombinasjon, bare du er flink nok til å cleanse CC hyppig.

Lenke til kommentar

Warlock/Paladin er et ekstremt sterkt team.

 

Eneste grunnen til at de ikke kan toppe brackets er druid/warr og druid/rogue. (Noe som er 100% umulig å slå om warr/druid har noe hjerne)

 

Veldig sterkt mot dobbel dps og alle andre warlock outlast teams. (dispels + veldig bra dmg mot felhunter = konge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...