Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man kjøpe points? =/ Eller mener du å bli boostet?

 

tja kall det hva du vil.

 

Det som blir gjort er at du f.eks. spiller 3 kamper på et lag med 2k rating, slik at du får de nødvendige 30% games played. Og da vil du få ca 1k arena points for 3 kamper med arena..

Lenke til kommentar

Spiller 2v2 med rogue / mage (meg). Vi begynte på 1400 og kom oss greit opp til 1650-1700.(Cyclone). Har hhv 420 og 350 resi. Sitter ganske fast der, hovesaklig på grunn av alle druid/x teamsene vi møter. Druid / Lock, Druid / Hunter, Druid / Rogue taper vi stortsett hver gang mot. Hvis ikke vi får ned druiden fort har vi tapt. Hvis ikke vi timer CC og burst helt perfekt har vi ingen sjangs til å vinne i det hele tatt, har prøvd utallige strategier og vi klarer ikke å komme på noe som gir oss en fair sjangs. Bør vi gi opp 2v2 og heller finne en disc priest til 3v3? 1850 er målet.

 

Har også en 67 druid, vurder å bare levle den til 70 og gå 2v2 med roguen :roll:

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Druid/Warlock:

 

Send Rogue på Druid til druiden går ned. Magen MÅ kontrollere warlocken slik at warlocken ikke får casta Fear. Spar CloS til en evt. Death Coil, eller om du er innenfor en ramme der du syns selv at druid vil falle innen 5 sekunder. Blir roguen fearet, er det game over.

 

Fikk dette tipset fra 2.3k ratet rogue i Cyclone. (2v2)

Lenke til kommentar
Paladin og Warrior (Begge dverger), funker det greit i 2v2?Jeg ligger på 222 resilence atm, og vennen min er på rundt 0, skal grinde honor til s2 blir kjøpbart for honor.

Har prøvd det en del før, kommet til rundt 1600 rating, men der har vi fallt litt ned, tror dette er pga gear. Hva tror dere?

 

222 resi er ikke spesielt mye, 0 er enda verre. Når vi møter folk med dårlig gear merkes det ekstremt fort, og vi burster ned 0 resi targets på et par sekunder (mage / rogue). De fleste på lavere ratings har ok gear etter S1 kunne kjøpes for honor. Rundt 1500 er ikke noe vanskelig å få til med dårlig gear uansett, så lenge dere har basic kunnskaper om klassene deres.

Lenke til kommentar
Paladin og Warrior (Begge dverger), funker det greit i 2v2?Jeg ligger på 222 resilence atm, og vennen min er på rundt 0, skal grinde honor til s2 blir kjøpbart for honor.

Har prøvd det en del før, kommet til rundt 1600 rating, men der har vi fallt litt ned, tror dette er pga gear. Hva tror dere?

 

222 resi er ikke spesielt mye, 0 er enda verre. Når vi møter folk med dårlig gear merkes det ekstremt fort, og vi burster ned 0 resi targets på et par sekunder (mage / rogue). De fleste på lavere ratings har ok gear etter S1 kunne kjøpes for honor. Rundt 1500 er ikke noe vanskelig å få til med dårlig gear uansett, så lenge dere har basic kunnskaper om klassene deres.

Fikk det nok ikke helt fram, men mente at vi skulle geare opp til en 300 resilence +. Lurte vel egentlig på bare om denne komboen funker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Spilte nettopp 4 kamper med en RL kompis (enhancement shaman) i 2v2. (Jeg er warlock med destruction specc). Vi tapte mot resto shaman og rogue (fikk bare gjort 7k dmg fordi noe gikk galt), så vant vi mot BM hunter og Retri paladin, Rogue og Feral druid og Warlock og Druid. Altså ingen fancye comboer vi møtte.

 

Så ville no jeg spille mer fordi jeg syns vi var så godt i gang, og jeg hadde lite lagg for en gang skyld og queues var kort. Men han ville ikke spille mer fordi "Vi kan tape". Seriøst ble så forbanna på han da. "Kan tape?" Det kan man vel hele tia da. Man kan jo også vinne. Det vet man jo ikke før man spiller.

 

(JA KEKKIS DU E PLAGSOM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...