LowBalls Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Beste Cyclon druid har samme spec! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som har erfaring med prest og retripala i 2v2? Vi spiller denne setupen atm, hva burde være mulig å oppnå i rating? Vi har lyst på vengefulvåpna begge to Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 1850 kan du nå med alt om dere er samspilte og har erfaringen til det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Dpriest/shs rogue vs pala/ sl/sl Tidligere møtte vi druid/sl/sl, og kunne ikke fatte hvordan vi kunne ta de, men det viste seg å være lettere enn først antatt. Derimot trenger jeg litt taktisk hjelp mot denne komboen, da vi har klart oss greit, helt til jeg går oom, og palaen fortsatt har over 60% igjen. 4/5 fears ble resista og, men vet ikke om no annet enn at det kanskje var uflaks. Putt roguen på locken. ALLE manadrains må interruptes så fort som mulig. Enten ved kick eller gouge. Når Warlocken får blessing of freedom kidney shotter du, da har priesten også god tid til å dispelle BoF før de får dratt fordel av det. Priesten bruker ALL tida si på å løpe etter palaen, eventuelt dispelle fears dersom roguen blir eid av en. Hver gang palaen er i line of sight, starter du manaburn. Resultat? Enten blir han manaburna, eller så får han ikke heala. Legg til diverse fears når du kommer i nærheten. Er pettet veldig lavt kan du godt drepe det, eller la roguen løpe bort, slå 2 slag, og shadowsteppe tilbake (dette er kun for de utålmodige, locken må aldri få tid til å resummone pettet). Bop(s) dispelles selvfølgelig så fort som mulig. Dette skal være en betraktelig lettere fight enn druid/warlock. Endret 24. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Darkmoon Card: Vengeance http://www.wowhead.com/?item=31858 Arena, Disc priest. Ja / Nei ? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Darkmoon Card: Vengeancehttp://www.wowhead.com/?item=31858 Arena, Disc priest. Ja / Nei ? Nåt du først nevner denne trinketen. Er det sant at den er den beste Tank trinketen for PvE i spillet? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kan vel svare nei til begge to. Ikke noe for disc priest og ikke beste tanketrinket. Det er en god tanketrinket, spesielt for paladins, men jeg tviler på at den overgår raid drops. Som tidligere prot warrior ville jeg heller brukt noe med avoidence. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvorfor ikke? 510 Stamina, og en fin liten procc sammen med reflective shield. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvorfor ikke? 510 Stamina, og en fin liten procc sammen med reflective shield. Hadde den hatt 510 stam hadde jeg ikke nølt med å bruke den hvertfall =p Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fordi det er viktigere med CC breaking (medallion) og burst healing enn max hp. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvorfor ikke? 510 Stamina, og en fin liten procc sammen med reflective shield. Sure 510 hp er kjekt mot dobbel dps team, men en trinket med ~80 healing utgjør en langt større forskjell over lengre tid. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) #1 og #2 World Ranked 2v2 jukser. :O Litt skuffenes. Endret 25. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 #1 og #2 World Ranked 2v2 jukser. :O Litt skuffenes. Hvor kan jeg lese om det og hva gjør de? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=D%C3%A0rky Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 latterlig... er det slik at lagene møtes og taper og vinner annenhver gang? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jepp. Man signer på likt, også bare taper det ene laget med vilje. Så snur de rundt på det senere, så begge lagene til slutt ender opp på 2k+ rating Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg vil også ha 2000+ personal rating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå