Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Warriors er den svakeste klassen uten en healer.

 

Uten en healer kan du ikke nå høyere enn 2k uansett gear >_>

 

Som en hunter er druid svaret for 2v2, men å fy faen så kjedelig folk sier at det er, er som druid+sl/sl lock, alle kampene er 20min + selv mot double dps.

 

 

Alle komboer kan nå 2k, det er bare snakk om gear og hvem som sitter bak tastaturet, men når du når 2k så begynner du å møte folk med iallfall en liten nøtt i toppen :p

 

 

Nei, som warrior er healer alltid noe du må ha med, i værste fall en hybrid healer (moonkin, elemental shaman osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags rating tror dere jeg kan forvente med en MM hunter og 2x shadowstep rogues? Tok 10 kjappe kamper i går, og vant alle sammen :)

Vi gjorde det veldig bra når det kom til å cc'e healers osv. Er vel ikke den beste comboen, men det hjelper på at folk vet hva dem driver med.

Endret av Flexi
Lenke til kommentar
Warriors er den svakeste klassen uten en healer.

 

Uten en healer kan du ikke nå høyere enn 2k uansett gear >_>

 

Traff et hunter warrior team på 2100 rating og tapte. Regnet med å miste 20+ points, men vi tapte 7 points.

 

Det sier vel mer om din BG om du møter 2300 rated hunter/warr da. (Helt sikkert boost team)

 

Dps warriorn og han kan bare gjøre en ting: DØ.

Lenke til kommentar
Warriors er den svakeste klassen uten en healer.

 

Uten en healer kan du ikke nå høyere enn 2k uansett gear >_>

 

Som en hunter er druid svaret for 2v2, men å fy faen så kjedelig folk sier at det er, er som druid+sl/sl lock, alle kampene er 20min + selv mot double dps.

 

 

Alle komboer kan nå 2k, det er bare snakk om gear og hvem som sitter bak tastaturet, men når du når 2k så begynner du å møte folk med iallfall en liten nøtt i toppen :p

 

 

Nei, som warrior er healer alltid noe du må ha med, i værste fall en hybrid healer (moonkin, elemental shaman osv)

Jeg har møtt hunter+warrior på 2.1k rating :)

 

EDIT: Så ikke din post eXploid, spiller du på rampage? Og het warrioren noe som Shockharrald? (tauren warrior + orc hunter).

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Øøø, spilt fire kamper idag. Tapt to(1660rating atm.), ene var mot warlock/shaman og andre mot warlock/pala. Begge warlocksa hadde full vengefull seff (500res~). Ikke vanskelig kombos, men når de har så jævla bra gear gjør det alt så jævla mye mer komplisert. Ikke værste komboene heller så de burde glatt klare 1800 med det gearet.

 

Ufattelig mye dårlige folk i arena :) Jaja, skal klare 1750 denne uka fordetom..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg hater Blizzard. Kommer hjem fra jobb i går kveld, spiller 10 kamper med lang queue. Våkner kl 11. Logger på WoW. Ser jeg ikke har fått arena points...

 

På grunn av de lange queuen så ble siste matchen ikke registrert i "forige ukes program" så jeg spilte plutselig bare 9 kamper forige uke og 1 kamp denne uken. Forbanna tøv.

Lenke til kommentar

jupp og det er tragisk, vi har en skikkelig dedikert pvp guild på serveren våres, Chromaggus, som heter Rest in Peace, som er, i følge dem selv det ultimate pvp guild eller noe i den duren. de aboslutt fleste har in guild arena lag og du finner ikke en eneste av de med høyere rating enn 1600, de fleste ligger mellom 1400 og 1600 og der har de ligget hele sessongen, slik var det også i s2 og i s1, noen få av de har høyere rating men det er folk som følger samme regel som resten av serveren "ikke vær på lag med RiP spillere" O.o

 

uansett, vi begynner å se at de aller fleste av de som spiller ukentlig nå sitter med 4/5 s3, s1 våpen, honor utstyr og s1 (s2) skuldre. skummelt tenker kanskje ny rollere, jeg er ikke særlig enig, med presten min (se signatur) og en s1 geared warrior (honor farmer) plukker vi de ned regelmessig på 1500 rating, hvor vi ligger og styrer i mitt grønne gear. ignorer forresten 3v3 og 5v5 lagene mine, jeg bare holder de, og ja 2v2 er blitt boostet av warriorens main og en guildie, gief pointz ;)

Lenke til kommentar
Jeg hater Blizzard. Kommer hjem fra jobb i går kveld, spiller 10 kamper med lang queue. Våkner kl 11. Logger på WoW. Ser jeg ikke har fått arena points...

 

På grunn av de lange queuen så ble siste matchen ikke registrert i "forige ukes program" så jeg spilte plutselig bare 9 kamper forige uke og 1 kamp denne uken. Forbanna tøv.

 

Du har hatt 7 dager på å spille 10 kamper! Du bør hate deg selv om ikke kan prioritere.....

 

Når kommer S4? Noen sier at den kommer med 2.4? Er ikke det alt for tidlig? skal jeg spare pts i stedet for å kjøpe s3 gear?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...