Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personal rating er for å få shoulders/weapons. Team rating er for å få points.

Neste patch blir også folk satt opp mot hverandre etter høyeste personal rating, dersom denne er høyere enn team rating.

Det er 2 måter å booste på:

1. Team rating boost. Få laget opp på høy rating, og la nubs betale gull for å spille 30%, og dermed få points.

2. Personal rating boost. Dette gjøres gjerne med venner. Har du en warriorvenn som har utstyret og litt talent i orden, men sliter med å finne teammates, så joiner du (som for eksempel er en druid i 2v2) han og spiller med han til han får høy nok personal til shoulders/weapons.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ah, jeg forstod det slik at personal rating avgjorde både poengsummen du fikk og hvilke items du kunne kjøpe.

Er også mange som kjøper teams med høy rating og spiller det gradvis ned for mange poeng de første ukene.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Hei, først og fremst - dette har helt sikkert blitt svart på tidligere, men søk ga dårlig resultat, og det er lite fristende å bla seg gjennom 21 sider ...

Så!

--

Noen tips til hva jeg burde velge som makker, er da hunter selv - sv speccet akkurat nå. Kan egentlig velge mellom hva-som-helst, har en kompis som har 10 forskjellige chars, men han er nå (forståelig nok) lei av å levle, så han vil prøve pvp. Selv kan jeg forestille meg at enten druid eller pala er best, men er litt usikker. Noen tips? :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen andre gode 2on2 comboer med warrior enn resto druid og holy paladin?

Et annet spørsmål: Hvilken battle group med pve server i seg, er den "dårligste" altså en battle group der du møter full blue's på 1500 rating, ikke full merciles :/

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar
Noen tips til hva jeg burde velge som makker, er da hunter selv - sv speccet akkurat nå. Kan egentlig velge mellom hva-som-helst, har en kompis som har 10 forskjellige chars, men han er nå (forståelig nok) lei av å levle, så han vil prøve pvp. Selv kan jeg forestille meg at enten druid eller pala er best, men er litt usikker. Noen tips? :)

Resto druid er å foretrekke, helt klart.

Lenke til kommentar
Hei, først og fremst - dette har helt sikkert blitt svart på tidligere, men søk ga dårlig resultat, og det er lite fristende å bla seg gjennom 21 sider ...

Så!

--

gå med en av di hellvetes resto druidene

Lenke til kommentar
Tingen er vel enten outlast eller burst, og det teamet vil ikke ha noen av delene. Warriors er veldig sårbare uten healers.

Sant, men warlock har jo fear som CC og kan silence healer eller spellcaster og med s/sl også høy overevelses evne og samme med warrior siden han har plate og Last stand. Warrioren har merciless/gladiator gear og jeg har for det meste blått gear. (Dinga for bare noen dager siden) og syns vi gjør det bra med tanke på gearet mitt. Ligger på 1500 rating med 3 tap og 3 vinn.

Edit: Regner med at det blir vanskeligere med en sånn combo på høyere nivå.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Er sl/sl Warlock og MS warrior en god 2v2 combo?

Outlast warlock og "nuke" warrior? I så fall burde warlock gå Felguard/shadowburn eller destruction.

Men ingen bra combo likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...