fjeddiu Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 vel, en fin regel er at du holder deg langt unna 2v2 på tirsdager, også kan du jo trøstes med at køene skal bli kortere i 2.4 Gleder meg! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Venge gloves på meg idag Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Venge gloves på meg idag Ville heller spart til chest eller pants, sykt mye bedre stats. I alle fall for huntere. Tror det er sånn for alle? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 siden jeg ikke fikk noe svar i topicen jeg lagde stiller jeg spørsmålet her. Hele pcen min fryser i arena, ingen form for fremgang, fryser og blir stående , prøve å la den stå i 10 min en gang ingen ting skjedde, funker ikke å trykke ctrl alt del heller, ingen respons, hele pcen bare fryser. Dette skjer kun i arena, aldri skjedd noe annet sted, skjer veldig ofte også 1/4 kamper ca, dette har gjort så jeg har kutta helt ut med arena, etter jeg ble kicka fra 1900 rating teamet jeg var i... noen som har noe løsing på problemet. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 siden jeg ikke fikk noe svar i topicen jeg lagde stiller jeg spørsmålet her. Hele pcen min fryser i arena, ingen form for fremgang, fryser og blir stående , prøve å la den stå i 10 min en gang ingen ting skjedde, funker ikke å trykke ctrl alt del heller, ingen respons, hele pcen bare fryser. Dette skjer kun i arena, aldri skjedd noe annet sted, skjer veldig ofte også 1/4 kamper ca, dette har gjort så jeg har kutta helt ut med arena, etter jeg ble kicka fra 1900 rating teamet jeg var i... noen som har noe løsing på problemet. -repair -bytte driver -ny installasjon av windows og wow en av de funker nok Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ville prøvd og deaktivere alle addons først for å se om de har skylda. Eventuelt slette alle wtf+addons folderne og kjøre "clean" og se om det skjedde da også. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Mutilate buff i patch 2.4 Improved Backstab is now called Puncturing Wounds.- Puncturing Wounds increases your critical strike chance with Backstab by 10/20/30%, and the critical strike chance with your Mutilate ability by 5/10/15%. Nye mutilate arenaspeccen? http://www.wowhead.com/?talent=f0ecoyMsizVohhVbbV Endret 20. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mutilate buff i patch 2.4 Improved Backstab is now called Puncturing Wounds.- Puncturing Wounds increases your critical strike chance with Backstab by 10/20/30%, and the critical strike chance with your Mutilate ability by 5/10/15%. Nye mutilate arenaspeccen? http://www.wowhead.com/?talent=f0ecoyMsizVohhVbbV Yes, endelig en mutilate buff. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg skal ha daggers. Nuff said. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Mutilate trengte strengt tatt ikke en damagebuff da Det vi trenger er en mobility buff av et eller annet slag. Med tanke på at jeg grouper med en discpriest blir det nok respec for meg og ja! Endret 20. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mobility buff = Imp. Sprint? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Duh, lest feil Trodde sprint alltid skulle fjerne entanglig roots. Får fjerne det ja. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva speccer du når du speccer mutilate? 41/imp. sprint/opportunity? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nei, speccer 41/20/0 for offhand spec Best i arena ihvertfall, opportunity er bedre i 1on1. Mer sustained damage med offhand spec. Endret 20. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da har du jo imp. sprint. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ja, men jeg sa jo mobility buff for shadowstep, ikke mutilate Tror bare det ble litt rot her pga. jeg rotet. Endret 20. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Venge gloves på meg idag Ville heller spart til chest eller pants, sykt mye bedre stats. I alle fall for huntere. Tror det er sånn for alle? Har S1 chest. Skal skaffe enten S1 shoulders eller pants neste. Så får jeg egentlig se hva jeg skal ha av Venge når den tiden kommer. Ser ganske lovende ut(spiller med en SL/SL Lock) med ganske godt gear. Trenger uansett å skifte ut de tingene jeg ikke har noe Resi på så... Endret 20. februar 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg spiller shadowprest i arena, det er ganske crap bortsett fra 2v2, kan jeg specce disc å bruke dpsgear? Vil det gå? Tenkte på discbuild med mindflay. Armory Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det går nok nogenlunde greit. Jeg gjorde det ok med noe PvE healing gear og resten shadow PvP gear for resilience. Mind flay er bare bambus. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei JEg og kameraten min sliter når vi møter disc-priest og MS-warrior. Vi er forøvrig SL/SL warlock og Holy palla, lurte derfor på om detr finnes noen pro taccs for en slik kombo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå