Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden jeg ikke fikk noe svar i topicen jeg lagde stiller jeg spørsmålet her.

 

Hele pcen min fryser i arena, ingen form for fremgang, fryser og blir stående , prøve å la den stå i 10 min en gang ingen ting skjedde, funker ikke å trykke ctrl alt del heller, ingen respons, hele pcen bare fryser. Dette skjer kun i arena, aldri skjedd noe annet sted, skjer veldig ofte også 1/4 kamper ca, dette har gjort så jeg har kutta helt ut med arena, etter jeg ble kicka fra 1900 rating teamet jeg var i... noen som har noe løsing på problemet.

Lenke til kommentar
siden jeg ikke fikk noe svar i topicen jeg lagde stiller jeg spørsmålet her.

 

Hele pcen min fryser i arena, ingen form for fremgang, fryser og blir stående , prøve å la den stå i 10 min en gang ingen ting skjedde, funker ikke å trykke ctrl alt del heller, ingen respons, hele pcen bare fryser. Dette skjer kun i arena, aldri skjedd noe annet sted, skjer veldig ofte også 1/4 kamper ca, dette har gjort så jeg har kutta helt ut med arena, etter jeg ble kicka fra 1900 rating teamet jeg var i... noen som har noe løsing på problemet.

 

-repair

-bytte driver

-ny installasjon av windows og wow

 

en av de funker nok :)

Lenke til kommentar
Venge gloves på meg idag :)

 

 

Ville heller spart til chest eller pants, sykt mye bedre stats. I alle fall for huntere. Tror det er sånn for alle?

 

Har S1 chest. Skal skaffe enten S1 shoulders eller pants neste. Så får jeg egentlig se hva jeg skal ha av Venge når den tiden kommer. Ser ganske lovende ut(spiller med en SL/SL Lock) med ganske godt gear.

 

Trenger uansett å skifte ut de tingene jeg ikke har noe Resi på så...

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...